Hvor gammel er du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

SaNiNa

Jeg er 23 år , har Nicklas på 4 måneder på søndag og vi bruger baby til at få gode råd, følge de andre dejlige unger og en masse babysank, hyggesnak.

Elsker baby.dk og er herinde det meste af dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

LMM

Jeg er 22 (23 om to uger). Jeg er gravid i uge 20 og elsker Baby.dk for der er mange her inde til at give gode råd

Anmeld

8. oktober 2009

tumle81

Jeg er 28 år og bruger baby.dk hver dag

Jeg har Victoria fra marts 2004 og Valdemar fra juli 2007 og så venter vi lillebror/søster om 3 ugers tid.

Jeg er sygemeldt pga bækkenløsning, og bruger derfor en del af formiddagen på at læse og svare på div. indlæg

Jeg kommer oprindeligt fra netbaby.dk men heldigvis fandt min dejlige mødregruppe derinde allesammen over på den side som er SÅ mange gange bedre

Knus Kathrina 37+2

Anmeld

8. oktober 2009

RumlesMor

Jeg er 26 år, og har en datter på 3 år.
Jeg venter mit andet barn til marts...

Bruger Baby.dk til at netværke, snakke børn og dimser, læse/lære og blive inspireret.

Anmeld

8. oktober 2009

4xGreve

Jeg er 20år og har en datter på 1½ år...

Bruger baby.dk til at snakke børn, læse og lære samt at blive inspireret og self. få et godt grin med på vejen... hehe

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Maise skriver:

Jeg er 29 og er i uge 27 med vores 1 barn som bliver en pige. har set at der ihvertfald er en højgravid pige på 17 herinde, kan bare ikke huske hvad hun hedder.

er det miig i snakker om!!??

Anmeld

8. oktober 2009

Lærke90

Jeg høre vist også til den yngre del herinde.
Er på nuværende tidspunkt 18 år, men bliver 19 her om 14 dages tid.
Jeg venter mit første barn til december med termin den 13.

Jeg er herinde flere gange dagligt for at få min daglig dosis baby.dk

Anmeld

8. oktober 2009

Halbschön

Jeg er 21 og venter mit første barn til...... Jaaa.... NU!! Er gået 6 dage over tid, og noget så grusom utålmodig!!

Bruger baby.dk til at hyggelæse og få gode råd

Anmeld

8. oktober 2009

wamse

Er 500 år gammel Okay ikke helt men det føles sådan for tiden. Er på papiret 35 år og mor til kasper på 16 år, michael på 14 år (han har fødselsdag i dag) og til Lærke på 3½ år.
Jeg bruger baby.dk næsten dagligt til debattere, læse, få luft osv En dejlig side for mig

Anmeld

8. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Stineve skriver:

Jeg kom til at tænke på om jeg er en af de yngste herinde... ? ja godt nok er jeg hverken gravid eller mor.... men synes det et spændende site, da min forhåbentlig kommende fremtid som mor interessere mig rigtig meget.... og jeg elsker at høre om andres gode råd og erfaringer....

Men hvor gammel er du ?... og hvad bruger du baby.dk til ? 

Jeg er snart 33 år.
Mor til snart 3 børn 4 med min bonus søn...
Min bonus søn er snart 12 år.
Min søn blever 9 til jan..
Min datter blev 3 år her i aug mdr..

Bruger baby.dk til af chatte,finde veninde læse andres råd osv...
Rart hyggeligt.
Mvh henriette 29+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.