Hvor gammel er du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.526 visninger
86 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Stineve

Jeg kom til at tænke på om jeg er en af de yngste herinde... ? ja godt nok er jeg hverken gravid eller mor.... men synes det et spændende site, da min forhåbentlig kommende fremtid som mor interessere mig rigtig meget.... og jeg elsker at høre om andres gode råd og erfaringer....

Men hvor gammel er du ?... og hvad bruger du baby.dk til ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

mariamiss6

Jeg er 26, har 2 drenge, og jeg bruger baby.dk til at være "social" når det passer mig.... altså jeg kan åbne og lukke, når jeg gider, ikke når det passer alle andre....

Jeg hygger mig, og lærer nye ting, fortæller mærkelige historier, og læser jeres fjollede svar

Anmeld

8. oktober 2009

Tina2

Jeg er 34 år og bruger siden stort set hver dag:-) Elsker at skrive og læse om børn:-) Har selv to- en pige på 5½ år og en dreng på snart 2½ år:-)

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

Hov jeg er forresten lige blevet 18

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

Jeg er helt enig i at det rart man selv kan bestemme sit fravær og nærvær, uden at man 'skuffer' nogle....  og bare tage hensyn til sine egne sociale behov...

Anmeld

8. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Jeg er 25 år og har lille Benjamin på 8 uger. Jeg nyder at sidde og læse indlæg når han sover... Er faktisk meget afstressende
Syntes også der er mange gode råd og fif´s om alt muligt.

Anmeld

8. oktober 2009

Maise

Stineve skriver:

Jeg kom til at tænke på om jeg er en af de yngste herinde... ? ja godt nok er jeg hverken gravid eller mor.... men synes det et spændende site, da min forhåbentlig kommende fremtid som mor interessere mig rigtig meget.... og jeg elsker at høre om andres gode råd og erfaringer....

Men hvor gammel er du ?... og hvad bruger du baby.dk til ? 

Jeg er 29 og er i uge 27 med vores 1 barn som bliver en pige. har set at der ihvertfald er en højgravid pige på 17 herinde, kan bare ikke huske hvad hun hedder.

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

ja, jeg er i hvert til fælde ikke den helt yngste.... men kan heller ikke lige huske hvad hun hedder.... men ved godt hvem du snakker om

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Jeg er 35 og har Victor på snart 11 md. Jeg har snart 1 års jubi herinde og ville ikke undvære Baby.dk . Jeg er herinde hver dag og hygger mig rigtig godt. Senere idag skal jeg mødes med en herinde fra.. så det bliver rigtig hyggeligt... 

knus malou

Anmeld

8. oktober 2009

lene

Jeg er 28 år og kommer herinde hverdag,
 Jeg har to børn en dreng på 5½ og en pige som lige er blevet 2 år
knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.