Anonym skriver:
Har undskyldt og har inviteret. Ingen reaktion. Den samme kolde luft og ligegyldighed. Så hun kan blive væk. Gider ikk have dårlig samvittighed over det mere når hun ikk kan tage i mod en undskyldning men i stedet ignorerer en
Lad det lige synke - jeg ville som din moster også lige skulle sluge kamelen og gå med ideen om dj kan glemme hun har børn eller i hvert fald at hendes børn bør være en del af en familietradition som har eksisteret i 8 år.
Måske tilgiver hun ikke lige nu, måske først om et par, måske i morgen. Du har forsøgt at rede til hjørnespark, jeg ved sørme ikke om du har for tror næsten jeg kunne endnu mere fornærmet over du faktisk kunne glemme at mine børn var en del af familien end den rationelle grund: jeg troede ikke hun gad.
Du kan jo vende den om og tænke hvis nogle tænkte eller glemte at dine børn ikke sådan rigtig hørte med til familien og familiens tradition. Så ville du måske heller ikke hoppe af glæde og flæde dig til den dag som dine børn kun er inviteret med til fordi du brokkede dig
Anmeld
Citér