Jeg har en kusine som jeg ser 4-5 gange årligt. Altid kun i forbindelse med hendes bror(s families) fødselsdage.
Til fødselsdagene hverken hilser hun når hun kommer eller siger farvel når hun går. Har flere gange prøvet at sætte mig over til hende og snakke med hende. Men ærligt. Vi har intet at tale med og mødes bare af kold luft og ligegyldighed.
Til sommer har jeg så arrangeret en familie tur til Bonbonland. (Det gør vi gerne en gang om året og i år er det så min tur). Jeg vælger ikke at inviterer hende og nu sviner hendes mor mig til og vil ikke med fordi hun mener det er tarveligt at hendes datter aldrig inviteres til noget.
Når det er de andres tur kan jeg ikk rigtig være herre over hvorvidt de inviterer eller ej. Men er det forkert af mig?
1. Vi snakker aldrig sammen
2. Hun kunne kunne ikk engang ønske tillykke hverken da jeg blev gravid eller havde født. Heller ikk da vi var til fødselsdag lige efter min fødsel
3. Ønsker ikk engang tillykke på min fødselsdag (jeg skriver til hende hvert år, men uden et tak retur). Dette gennem Facebook
4. Har ikke engang hendes nr.
Hvad mener i? Er det så tarveligt at jeg ikk inviterer hende med?
forventer der skrives ordentlig til hinanden
Anmeld
Citér