Synes godt nok i er lidt hurtige til at råbe ulv herinde...
Ja det gik over gevind og JA det skulle ikke være gået sådan til, ja han er en røv med ører fordi han blev voldlig og frustreret og selvfølgelig skulle han aldrig have fejet benene væk under hende, men gør det ham også menneskelig? Ja egentlig.
Jeg er slet ikke fortaler for at man skal blive i et forhold hvor vold er involveret, overhovedet ikke. Men han slog dig ikke, han tog fat i din arm og i ren frustration sparkede han dine ben væk under dig. Det er selvfølgelig stadig ikke i orden, men gør det ham til en der slår kvinder? Ikke i mine øjne. Betyder det at han har tænkt sig at slå dig næste gang? Måske, det kan jeg ikke svare på og det kan hverken du eller andre herinde gøre. Men hvis hun forventer at han skal stole på hende, så bliver hun jo også nødt til at prøve at stole på at det var en engangsforseelse og han selvfølgelig aldrig vil gøre det igen, når nu han lover det.
Igen, jeg er ikke fortaler for at blive i et voldligt forhold, men for mig ser den her sag, ikke så sort og hvidt ud som det for mange herinde gør.
Godt at i har snakket om tingene og hvis du føler han skal have en chance mere, så er jeg sikker på at du i dit hoved er klog nok til at smutte, hvis han overhovedet skulle udvise den slags tendenser igen. Du lyder som en kvinde der bruger hendes rationelle tankegang og det får mig til at stole på at du godt kan sige fra.
Anmeld
Citér