Jalousi tog overhånd pga alkohol :( langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2017

Anonym

Kattha skriver:

Jeg er ret forbløffet over at nogle kategoriserer  det her for ikke-vold. Er der kun hvis man slår med hånden, eller sparker? Hvad med en skalle, eller et skub med skulderen så hun slår hovedet i asfalten, eller en hånd der går af led ved et fald når benene fejes væk? Hvad i alverden er forskellen? Det der er da helt bestemt beskidt bølle vold, og længere er den ikke. Beskrev det for min kæreste, der sagde, at det godt nok lød som et sært overfald. Vildt nok hvad nogle kvinder åbenbart vil finde sig i

Enig! Jeg synes, det er helt igennem skræmmende, at der er kvinder, der mener, at der her ikke er tale om vold! 

Var ts gået til politiet med det her (og vidner, selvfølgelig), havde han med al sandsynlighed fået en voldsdom. 

Men jeg er ærligt talt i chok over, at nogen prøver at tale det ned.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2017

Anonym

Hej har selv en mand der lider af hidsighed dog ikke grundet jalousi.

noget ligne skete for mig. Han fik afvide at enten søgte han hjælp NU eller også gik jeg. 

Han søgte hjælp og efter dette har vi haft en episode kort tid efter der ikke var nær så slem som den første.

i dag er det 5 år siden noget voldsomt skete. 

Du skal ikke bare lade det passere. Det vil kun gøre det værre næste gang. 

Jeg ville nok forlange han søgte hjælp. Men der er håb endnu men dette er ikke noget han kan stoppe selv. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Rauw

Anonym skriver:

Enig! Jeg synes, det er helt igennem skræmmende, at der er kvinder, der mener, at der her ikke er tale om vold! 

Var ts gået til politiet med det her (og vidner, selvfølgelig), havde han med al sandsynlighed fået en voldsdom. 

Men jeg er ærligt talt i chok over, at nogen prøver at tale det ned.

Der skal rigtig meget til før man får en dom for vold når det er mellem kærester, i byen, de var fulde og det er påstand mod påstand (han siger hun slog- hun siger han slog) 

Men vi er helt enige om at det ikke er småting. Og som kærester er det utilgiveligt og man bør ende så giftigt et bekendtskab som han lyder til at være. 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym

Rauw skriver:

Der skal rigtig meget til før man får en dom for vold når det er mellem kærester, i byen, de var fulde og det er påstand mod påstand (han siger hun slog- hun siger han slog) 

Men vi er helt enige om at det ikke er småting. Og som kærester er det utilgiveligt og man bør ende så giftigt et bekendtskab som han lyder til at være. 

Måske jeg skulle have skrevet mere direkte, at hun skulle have vidner (eller andet bevis). Men min pointe var, at politiet ville se det som vold, og det derfor er tåbeligt og skræmmende, at der er kvinder, der prøver at tale det ned.

Men dejligt, at du ellers er enig :-) Befriende i forhold til nogle af de andre kommentarer...

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym

Jeg sidder lidt med en følelse af at du ku have overtaget min eks  

Jeg har 100% lydt lige så naiv som dig, for 3 år siden, din historie er meget som min. Men den udviklede sig og jeg endte med brækkede ribben og blå øjne. Nu er det et år siden jeg gik fra ham og jeg ved han for ca et halvt år siden har fået en ny, men det hindrer ham ikke i at skrive og ringe til mig fra tid til anden. Bare inden for den seneste uge har jeg fået kærligheds erklæringer og trusler om at få flækket skallen. Han stopper aldrig. 

Du skal virkelig passe på dig selv og lade det her være en én gangs forseelse fra hans side, jeg håber for dig at min eks ikke er din nye, men uanset så er den her mand gået Langt over grænsen og DET ER IKKE OK! Hvis han selv ved han har problemer med jalousi må han gå i behandling, for det bliver ikke bedre af sig selv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.