Æhm, okay. Du opdigter også lige dine egne ting der. Der er ikke regler for hvem jeg må danse med?? Og jeg skal ikke aflægge en rapport, vi taler bare sammen. Taler du ikke med din kæreste om hvordan festen gik osv? Den del er altså på ingen måde svær at have med at gøre. Det er bare snak og jeg bliver ikke sur over at han nogen gange har opklarende spørgsmål, det er fint, han må gerne vide alt. Og det er virkelig ikke for at holde hånden over ham. Men jeg forstår godt det er svært at vide hvordan det foregår
du har et billede af en sygeligt jaloux mand og at der påvirker hele vores forhold hele tiden. Sådan er det ikke
jeg arbejder også med mænd udelukkende, det er ikke et problem.
Men det er altså ikke normalt, at man går så meget i dybden, at man så detaljeret går aftenen igennem. Hans grad af jalousi og behov for at vide, hvem du taler med, og hvad du laver til festerne er ikke normalt. Det er meget muligt, at du ikke ser det som forhør, fordi I taler roligt sammen, men det er reelt det, det er.
Og jo, han er i den grad sygeligt jaloux, og det skræmmer mig, at du ikke selv kan se det. Han burde virkelig få noget professionel hjælp til at håndtere det. Det er jo sket ikke optimalt, at I ikke kan gå til fester og nyde en øl sammen.
Jeg er nødt til at spørge. Ser du helt seriøst en fremtid med ham, sådan som jeres forhold er nu?
Anmeld
Citér