Jalousi tog overhånd pga alkohol :( langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Nu skriver du jo på baby.dk, derfor er jeg nødt til at gentage: INGEN BØRN, LÆG PB PÅ HYLDEN!!

Du er sød <3 vi skal ikke havde børn sammen af forskellige årsager, så det er ikke en bekymring du skal have  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2017

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Æhm, okay. Du opdigter også lige dine egne ting der. Der er ikke regler for hvem jeg må danse med?? Og jeg skal ikke aflægge en rapport, vi taler bare sammen. Taler du ikke med din kæreste om hvordan festen gik osv? Den del er altså på ingen måde svær at have med at gøre. Det er bare snak og jeg bliver ikke sur over at han nogen gange har opklarende spørgsmål, det er fint, han må gerne vide alt. Og det er virkelig ikke for at holde hånden over ham. Men jeg forstår godt det er svært at vide hvordan det foregår du har et billede af en sygeligt jaloux mand og at der påvirker hele vores forhold hele tiden. Sådan er det ikke jeg arbejder også med mænd udelukkende, det er ikke et problem. 

Men du er forelsket nu, en dag bliver det for meget med alt det snak. Det er afhøring, han pakker det bare ind fordi han kan, du ser det ikke, kærlighed gør blind.

Anmeld Citér

9. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Du er sød <3 vi skal ikke havde børn sammen af forskellige årsager, så det er ikke en bekymring du skal have  

Undskyld, men hvad laver du så her inde på siden? 

Anmeld Citér

9. januar 2017

mija

Hmm, nu når du er fast besluttet på ikke at gå fra ham, så må i finde en anden løsning på jeres (hans) problemer. Synes det lyder som en rigtig god idé, det med ikke at drikke og tage i byen sammen, det er selvfølgelig utrolig ærgerligt at i ikke kan hygge jer sammen på den måde, men hvis det er det der skal til, synes jeg bestemt det er værd at prøve! Man skal ALDRIG begynde at diskutere når man har drukket, det kommer der virkelig intet godt ud af!

I lyder jo til at være rigtig gode til at få snakket sammen om tingene, hvilket er super godt.. Så det undre mig virkelig at din kæreste får disse udbrud/bekymringer, han burde da om nogen stole på dig?
Er lignende episoder sket før? eller hvad kunne grunden til hans opførsel være?

Anmeld Citér

9. januar 2017

Anonym

Æhm, okay. Du opdigter også lige dine egne ting der. Der er ikke regler for hvem jeg må danse med?? Og jeg skal ikke aflægge en rapport, vi taler bare sammen. Taler du ikke med din kæreste om hvordan festen gik osv? Den del er altså på ingen måde svær at have med at gøre. Det er bare snak og jeg bliver ikke sur over at han nogen gange har opklarende spørgsmål, det er fint, han må gerne vide alt. Og det er virkelig ikke for at holde hånden over ham. Men jeg forstår godt det er svært at vide hvordan det foregår du har et billede af en sygeligt jaloux mand og at der påvirker hele vores forhold hele tiden. Sådan er det ikke jeg arbejder også med mænd udelukkende, det er ikke et problem. 

Men det er altså ikke normalt, at man går så meget i dybden, at man så detaljeret går aftenen igennem. Hans grad af jalousi og behov for at vide, hvem du taler med, og hvad du laver til festerne er ikke normalt. Det er meget muligt, at du ikke ser det som forhør, fordi I taler roligt sammen, men det er reelt det, det er.

Og jo, han er i den grad sygeligt jaloux, og det skræmmer mig, at du ikke selv kan se det. Han burde virkelig få noget professionel hjælp til at håndtere det. Det er jo sket ikke optimalt, at I ikke kan gå til fester og nyde en øl sammen. 

Jeg er nødt til at spørge. Ser du helt seriøst en fremtid med ham, sådan som jeres forhold er nu? 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Undskyld, men hvad laver du så her inde på siden? 

Undskyld skal man være igang med at lave børn for at være her? Kunne det tænkes at jeg HAR børn og i øvrigt har været trofast bruger i flere år. Christ

Anmeld Citér

9. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg ved 100% hvad du mener.. Alt andet har bare været så perfekt, så jeg vil ikke bare smide det væk.. Men tankerne kører og jeg fortæller ham hvad jeg tænker. 

Lortesituation.

Jeg har i øvrigt sagt at vi aldrig skal være fulde samtidig igen. Hvis hans jalousi stikker af når han er for fuld, så må han lade være at blive det, eller jeg må lade være at drikke så jeg ikke har behov for at danse og mingle en masse. Så må vi skiftes. Det synes han selvfølglig ikke er en god løsning, men jeg vil bare ikke risikere at stå der igen.. Så vigtigt er det bare ikke at drikke sammen. 

Jeg tror helt ærligt ikke det er nok i ikke drikker sammen for han viser jo også tendenser når i ikke drikker han skal stille spørgsmål osv. Du er allerede begyndt at lave om på dig selv du behøver ikke at drikke så vigtigt er det ikke  det næste der sker er at du ændrer din påklædning, det hår jo nok ikke at tage den kjole på. Så undgår du drengevenner for det er heller ikke vigtigt og tilsidst er du isoleret og så kommer du aldrig væk  

Jeg ved godt det er hårdt men det bliver kun sværere at komme væk. Slå op med ham og slut det. Jeg gætter ikke på i er så gamle. Hvis jeg var dig ville jeg sende præcis det du lige har skrevet til dine forældre og bede om hjælp for ellers kommer du måske ikke væk for han er jo så sød. Men det er alvorligt !

jeg lover dig der er 100 lige så søde og perfekte fyre til dig der ikke er voldelige og jaloux. 

Og for at slå noget fast. Du har været udsat for vold. Det kan aldrig undskyldes eller bortforklares hverken med alkohol eller noget andet. Hvis du politianmeldte det ville han potentielt blive straffet! Hvilket han også fortjener. 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men det er altså ikke normalt, at man går så meget i dybden, at man så detaljeret går aftenen igennem. Hans grad af jalousi og behov for at vide, hvem du taler med, og hvad du laver til festerne er ikke normalt. Det er meget muligt, at du ikke ser det som forhør, fordi I taler roligt sammen, men det er reelt det, det er.

Og jo, han er i den grad sygeligt jaloux, og det skræmmer mig, at du ikke selv kan se det. Han burde virkelig få noget professionel hjælp til at håndtere det. Det er jo sket ikke optimalt, at I ikke kan gå til fester og nyde en øl sammen. 

Jeg er nødt til at spørge. Ser du helt seriøst en fremtid med ham, sådan som jeres forhold er nu? 

De samtaler er vitterligt ikke sp groteske som du får det til at lyde. De er ikke værre end når jeg taler med en veninde om en bytur og hvad der skete. Vi sidder ikke og går aftenen slavisk igennem, jeg fortæller bare at vi drak en øl og så var vi ude og danse. fortæller hvis nogen sagde eller gjorde noget dumt eller sjovt - altså, fortæller om min tur i byen. Intet jeg ikke gjorde med min eks som på ingen måde var jaloux. Den eneste forskel er at ham her kan have haft lidt hjertebanken hvis jeg ikke svarer langt op ad dagen, dagen efter. Og det spørger han til. Det er sket få gange og har fx været fordi min telefon var gået død og jeg havde glemt laderen hos min veninde aftenen før. Og så er der ikke mere i det. 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Jeg tror helt ærligt ikke det er nok i ikke drikker sammen for han viser jo også tendenser når i ikke drikker han skal stille spørgsmål osv. Du er allerede begyndt at lave om på dig selv du behøver ikke at drikke så vigtigt er det ikke  det næste der sker er at du ændrer din påklædning, det hår jo nok ikke at tage den kjole på. Så undgår du drengevenner for det er heller ikke vigtigt og tilsidst er du isoleret og så kommer du aldrig væk  

Jeg ved godt det er hårdt men det bliver kun sværere at komme væk. Slå op med ham og slut det. Jeg gætter ikke på i er så gamle. Hvis jeg var dig ville jeg sende præcis det du lige har skrevet til dine forældre og bede om hjælp for ellers kommer du måske ikke væk for han er jo så sød. Men det er alvorligt !

jeg lover dig der er 100 lige så søde og perfekte fyre til dig der ikke er voldelige og jaloux. 

Og for at slå noget fast. Du har været udsat for vold. Det kan aldrig undskyldes eller bortforklares hverken med alkohol eller noget andet. Hvis du politianmeldte det ville han potentielt blive straffet! Hvilket han også fortjener. 

Jeg ved ikke helt hvad i læser? Men jeg tror i tager delen med at vi snakker om byture som noget meget meget større end det er. Hsn viser ikke tendenser når han er ædru. Han siger åbent at han er jaloux og har brug for tryghed ved at han kan spørge om alt uden jeg bliver sur. At han ved at han KAN spørge om alt, gør at han egentlig ikke har så meget brug for det. Hsn spørger engang imellem hvis han ikke har kunne få kontakt i mange timer. Men spørger du ikke også din kæreste hvad han laver hvis du ikke har kunne få fat i ham? Jeg gør altså. Forskellen er bare at han når at blive utryg, hvor jeg bare tænker "det var da lidt mærkeligt". 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Og ja. Hvis det sker igen er det slut. Hvis han så meget som råber af mig, er det slut. Og det har jeg sagt til ham. 

Næsten alle voldelige forhold starter med at han var fuld eller andet der kan undskylde det og anden gang er han også fuld men tredje gang er han stresset, 4. Gang træt osv. Der vil altid være en undskyldning. 

Hvis du har børn kan jeg ikke engang forstå du overvejer at blive !!!

voldrlige mænd er altså ofte søde velfungerende mænd som man ikke tror det om. 

Men hvis han er så sød og det bare var en fejl så fortæl det til dine veninder. Så kan de da hjælpe dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.