Han skred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Wow; hvor er du vild 

Det kan jeg sletslet ikke tage imod, har også et ret langt stykke til bageren 

Men tak for tilbuddet 

Kan jeg hjælpe med fødselsdagsgave? 

Jeg bor i Nibe og kan regne ud der er 60-70 km til din by, så jeg kan ikke komme forbi med boller og kagemand. 

Men måske kan jeg hjælpe med fødselsdagsgaven? Kommer du nogensinde til Aalborg?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Kan jeg hjælpe med fødselsdagsgave? 

Jeg bor i Nibe og kan regne ud der er 60-70 km til din by, så jeg kan ikke komme forbi med boller og kagemand. 

Men måske kan jeg hjælpe med fødselsdagsgaven? Kommer du nogensinde til Aalborg?

Du er fantastisk sød!

Nej. Har jeg ikke mulighed for desværre  

Anmeld Citér

13. november 2016

LineBL

Du tager op til kommunen i morgen med dit nemid og søger om overlevelseshjælp ( det kræver at der er 0 kr på din konto) der skal du have tre måneders kontoudtog med til d.d og PBS meddelelser på alle faste udgifter husk bilag, kommer nogen af regningerne med posten skal de fysiske kopier også med! Det kaldes en enkeltydelse. Så snakker du samtidigt med folkeregisteret oplysninger hvad der er sket. ( her skal der være gået mere end 5 dage før de kan arbejde på at fjerne ham fra adressen af) også kan der være ekspeditionstid på. Når han er fjernet fra adressen søger du som enlig forsørger. Skal gøres aller senest d. 31/12 så du ikke mister et kvartal. Også hvis du har allerede har friplads ændre du det, så du kan få 100 procent økonomisk friplads. Og hvis du ikke har det skal du også få søgt det. 

Held og lykke. 

Og selvfølgelig også boligstøtte så

du kan få som enlig. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

LineBL skriver:

Du tager op til kommunen i morgen med dit nemid og søger om overlevelseshjælp ( det kræver at der er 0 kr på din konto) der skal du have tre måneders kontoudtog med til d.d og PBS meddelelser på alle faste udgifter husk bilag, kommer nogen af regningerne med posten skal de fysiske kopier også med! Det kaldes en enkeltydelse. Så snakker du samtidigt med folkeregisteret oplysninger hvad der er sket. ( her skal der være gået mere end 5 dage før de kan arbejde på at fjerne ham fra adressen af) også kan der være ekspeditionstid på. Når han er fjernet fra adressen søger du som enlig forsørger. Skal gøres aller senest d. 31/12 så du ikke mister et kvartal. Også hvis du har allerede har friplads ændre du det, så du kan få 100 procent økonomisk friplads. Og hvis du ikke har det skal du også få søgt det. 

Held og lykke. 

Og selvfølgelig også boligstøtte så

du kan få som enlig. 

Dem.jeg snakkede med i torsdags på kommunen sagde at jeg ikke kunne få overlevelses hjælp.

Alt det andet kan jeg først søge når han har flyttet adressen. 

Men tak for rådet 

Anmeld Citér

13. november 2016

LineBL

Anonym skriver:

Dem.jeg snakkede med i torsdags på kommunen sagde at jeg ikke kunne få overlevelses hjælp.

Alt det andet kan jeg først søge når han har flyttet adressen. 

Men tak for rådet 

Hvad var deres begrundelse? 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

LineBL skriver:

Hvad var deres begrundelse? 

At jeg har fået penge udbetalt. Jeg kan jo ikke "bevise" at jeg ikke har pengene her hjemme når de er hævet.

Anmeld Citér

13. november 2016

ESV

Anonym skriver:

Tak, hvor er du sød 

Jeg bor 40 km nord for Aalborg 

Jeg vil gerne overføre lidt til dig hvis du har mobile pay, min datter har selv fødselsdag den 15  og jeg vill ønske nogen ville hjælpe hende med en fødselsdag hvis jeg var I din situation 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg vil gerne overføre lidt til dig hvis du har mobile pay, min datter har selv fødselsdag den 15  og jeg vill ønske nogen ville hjælpe hende med en fødselsdag hvis jeg var I din situation 

Hvor har i bare alle sammen smukke sjæle! 

ja det er virkelig en træls situation, og jeg har så vigtigt ondt af min søn. De er jo i forvejen kede af at deres far af en idiot pludselig er væk på den måde. Og så oven i det til hans fødselsdag som blir meget sparsom! 

Han er et frygteligt menneske 

Og stort tillykke med din datter 

Anmeld Citér

13. november 2016

ESV

Anonym skriver:

Hvor har i bare alle sammen smukke sjæle! 

ja det er virkelig en træls situation, og jeg har så vigtigt ondt af min søn. De er jo i forvejen kede af at deres far af en idiot pludselig er væk på den måde. Og så oven i det til hans fødselsdag som blir meget sparsom! 

Han er et frygteligt menneske 

Og stort tillykke med din datter 

Tusind tak. 

Nej det er bestemt ikke børnenes skyld, også derfor jeg gerne vil hjælpe. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Tusind tak. 

Nej det er bestemt ikke børnenes skyld, også derfor jeg gerne vil hjælpe. 

Og igen, mange tak for dine varme tanker, det betyder meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.