Han skred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2016

Anonym

Min eks gjorde det samme. Så jeg måtte sælge mine og børnenes ting for at få råd til mad. Og så kom han tilmed hjem efter et par dage, stang stiv og uden penge og nægtede at gå igen og han var så ligeglad med at ha ødelagt sønnens fødselsdag. Han nægtede at flytte så det måtte jeg jo gøre i en fart, og så nægtede han mig at tage børnene med. Vi ligger stadig i krig om børnene og han nægter at sammenarbejde. Magen til psykopat skal man fandme lede længe efter. Jeg føler med dig. Skynd dig at få ham slettet fra adressen hvis du kan, skifte låse hvis du må for udlejer, jeg var den der endte med at måtte flytte her fordi han nægtede, hvilket har gjort at han nu har bopælen over børnene selv om han er så ligeglad med dem og de hele tiden er hos mig, han vil bare ha børnepengene, både skole og børnehave prøver at hjælpe mig men det er sku en benhård kamp. Især når man konstant bliver mødt med bemærkninger som "hvorfor fik du så børn med ham?" Og "så er det jo også lidt din egen skyld" som om man ikke godt ved det. Sender dig en masse mental styrke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min eks gjorde det samme. Så jeg måtte sælge mine og børnenes ting for at få råd til mad. Og så kom han tilmed hjem efter et par dage, stang stiv og uden penge og nægtede at gå igen og han var så ligeglad med at ha ødelagt sønnens fødselsdag. Han nægtede at flytte så det måtte jeg jo gøre i en fart, og så nægtede han mig at tage børnene med. Vi ligger stadig i krig om børnene og han nægter at sammenarbejde. Magen til psykopat skal man fandme lede længe efter. Jeg føler med dig. Skynd dig at få ham slettet fra adressen hvis du kan, skifte låse hvis du må for udlejer, jeg var den der endte med at måtte flytte her fordi han nægtede, hvilket har gjort at han nu har bopælen over børnene selv om han er så ligeglad med dem og de hele tiden er hos mig, han vil bare ha børnepengene, både skole og børnehave prøver at hjælpe mig men det er sku en benhård kamp. Især når man konstant bliver mødt med bemærkninger som "hvorfor fik du så børn med ham?" Og "så er det jo også lidt din egen skyld" som om man ikke godt ved det. Sender dig en masse mental styrke. 

Årh hvor gør det mig ondt at han har gjort det mod jer, det er en forfærdelig situation  

Jeg har sat noget tøj osv til salg. Men ikke solgt noget endnu.  Men jeg prøver, og håber jeg kan sælge noget. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Kløver

Anonym skriver:

Ja det har han. 

Jeg kan heller ikke ringe til hans tlf.

Har så ondt af mine børn, tænk at en far kan være så ligeglad. 

Han har ihvertfald reageret ret voldsomt må man sige 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Han har ihvertfald reageret ret voldsomt må man sige 

Sådan er han, han har et temmelig sygt temperament.  Og reagere sådan og er ligeglad med andre.

Han har flere diagnoser.

Anmeld Citér

13. november 2016

Kløver

Anonym skriver:

Sådan er han, han har et temmelig sygt temperament.  Og reagere sådan og er ligeglad med andre.

Han har flere diagnoser.

Så er der jo også noget som underbygger hans reaktioner, men så frygtelig situation i er havnet i  

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Så er der jo også noget som underbygger hans reaktioner, men så frygtelig situation i er havnet i  

Ja jeg er græde færdig 

Anmeld Citér

13. november 2016

Kay

Hvornår har din søn fødselsdag?  Hvis du bor tæt på os vil jeg gerne røre en dej til koldhævede boller og bage kage og finde lidt fødselsdags pynt 

Anmeld Citér

13. november 2016

tarkoflen

Hvis du bor omkring Århus eller Horsens vil jeg gerne købe lidt ind til din søns fødselsdag og komme forbi med?

sikke da en uretfærdig situation at sætte dig i og utroligt at farmor ikke er til nogen hjælp  

kram herfra

Anmeld Citér

13. november 2016

ESV

Hvor bor du henne af, hvis det er muligt vil jeg gerne hjælpe med lidt flag og balloner så han kan få en god fødselsdag. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Hvornår har din søn fødselsdag?  Hvis du bor tæt på os vil jeg gerne røre en dej til koldhævede boller og bage kage og finde lidt fødselsdags pynt 

Det har ham den 17 

Jeg bor 40 km på den anden side af Aalborg

Hvor er du fantastisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.