Min eks gjorde det samme. Så jeg måtte sælge mine og børnenes ting for at få råd til mad. Og så kom han tilmed hjem efter et par dage, stang stiv og uden penge og nægtede at gå igen og han var så ligeglad med at ha ødelagt sønnens fødselsdag. Han nægtede at flytte så det måtte jeg jo gøre i en fart, og så nægtede han mig at tage børnene med. Vi ligger stadig i krig om børnene og han nægter at sammenarbejde. Magen til psykopat skal man fandme lede længe efter. Jeg føler med dig. Skynd dig at få ham slettet fra adressen hvis du kan, skifte låse hvis du må for udlejer, jeg var den der endte med at måtte flytte her fordi han nægtede, hvilket har gjort at han nu har bopælen over børnene selv om han er så ligeglad med dem og de hele tiden er hos mig, han vil bare ha børnepengene, både skole og børnehave prøver at hjælpe mig men det er sku en benhård kamp. Især når man konstant bliver mødt med bemærkninger som "hvorfor fik du så børn med ham?" Og "så er det jo også lidt din egen skyld" som om man ikke godt ved det. Sender dig en masse mental styrke. 
Anmeld
Citér