Han skred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2016

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvis du bor omkring Århus eller Horsens vil jeg gerne købe lidt ind til din søns fødselsdag og komme forbi med?

sikke da en uretfærdig situation at sætte dig i og utroligt at farmor ikke er til nogen hjælp  

kram herfra

Tak  hvor er du sød. 

Jeg bor desværre 40 km nord for aalborg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Hvor bor du henne af, hvis det er muligt vil jeg gerne hjælpe med lidt flag og balloner så han kan få en god fødselsdag. 

Tak, hvor er du sød 

Jeg bor 40 km nord for Aalborg 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor?

- ja vi har boede her sammen.. hvor er det en belastet situation at han kan gøre det på den måde.

Jeg forstår godt det er belastende. Grunden til at man ikke kan anmelde tyveri af ejendele/løsøre er nok fordi det er for svært at bevise hvem der ejer hvad.  Det er en masse jura indenover og ting der måske var dine da du startede forholdet kan gå hen og blive til jeres. Det handler også meget råderet over tingene mm. Så derfor har vi i Danmark en lovgivning som gør at du kun kan retsforfølge civilt såfremt du vil forsøge at gøre krav på hvad der er dit. Det bunder i at I bor sammen . Måske der er en jurist herinde der bedre kan forklare det end mig

Anmeld Citér

13. november 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak  hvor er du sød. 

Jeg bor desværre 40 km nord for aalborg 

Ja det er jo ikke lige på vejen hvis det er vil jeg godt overføre en sjat via mobilepay i stedet for. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår godt det er belastende. Grunden til at man ikke kan anmelde tyveri af ejendele/løsøre er nok fordi det er for svært at bevise hvem der ejer hvad.  Det er en masse jura indenover og ting der måske var dine da du startede forholdet kan gå hen og blive til jeres. Det handler også meget råderet over tingene mm. Så derfor har vi i Danmark en lovgivning som gør at du kun kan retsforfølge civilt såfremt du vil forsøge at gøre krav på hvad der er dit. Det bunder i at I bor sammen . Måske der er en jurist herinde der bedre kan forklare det end mig

Ja det har du selvfølgelig ret i 

Puha en skod situation. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ja det er jo ikke lige på vejen hvis det er vil jeg godt overføre en sjat via mobilepay i stedet for. 

Hvor henne bor du?

Anmeld Citér

13. november 2016

Kay

Anonym skriver:

Det har ham den 17 

Jeg bor 40 km på den anden side af Aalborg

Hvor er du fantastisk

Øv jeg bor i Nordsjælland så det er ikke meget hjælp

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Øv jeg bor i Nordsjælland så det er ikke meget hjælp

Nej, det var ellers super sødt af dig at tilbyde det.

Og du skal vide at det betyder enormt meget 

Anmeld Citér

13. november 2016

Lenchick

Hvad ønsker din dreng sig? 

Hvis der er en bager i din by, vil jeg gerne betale for boller og kagemand. Jeg skal bare vide, hvor mange personer det er til og hvilken bager det er, så laver jeg en aftale med bageren om hvordan jeg kan betale og hvornår du afhenter. 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Hvad ønsker din dreng sig? 

Hvis der er en bager i din by, vil jeg gerne betale for boller og kagemand. Jeg skal bare vide, hvor mange personer det er til og hvilken bager det er, så laver jeg en aftale med bageren om hvordan jeg kan betale og hvornår du afhenter. 

Wow; hvor er du vild 

Det kan jeg sletslet ikke tage imod, har også et ret langt stykke til bageren 

Men tak for tilbuddet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.