Han skred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2016

Becks

Anonym skriver:

Hvor er du sød! jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige, det var ikke lige meningen med tråden, så det er lidt svært for mig 

Det ved jeg godt det ikke var ☺️

Men så har I lidt:)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2016

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Det ved jeg godt det ikke var ☺️

Men så har I lidt:)

jeg skal lige samle mod, og så sender jeg en pb hvis du er helt sikker. 

Har du ide om hvad det Rasmus klump er for noget? Tænker nemlig om han er for stor, han blir 9 

Anmeld Citér

13. november 2016

Becks

Anonym skriver:

jeg skal lige samle mod, og så sender jeg en pb hvis du er helt sikker. 

Har du ide om hvad det Rasmus klump er for noget? Tænker nemlig om han er for stor, han blir 9 

Jeg er helt sikker ☺️

Du kan se den her, min datter har fået nr. 11,13, 14, 20 og 24 ☺️

Det kan godt være han er for stor

http://www.2-times.dk/rk-pakkekalender2016/

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Jeg er helt sikker ☺️

Du kan se den her, min datter har fået nr. 11,13, 14, 20 og 24 ☺️

Det kan godt være han er for stor

http://www.2-times.dk/rk-pakkekalender2016/

Den er sød den julekalender 

Men tror det er for mindre.børn 

Anmeld Citér

13. november 2016

Kløver

Anonym skriver:

Ja og det gør ondt

Men det ved han jo at der rammer han mig. Noget så grusomt, endnu mere lige op til sønnens fødselsdag. Han skulle jo ha haft gaber, flag og balloner 

Åh nej altså. Har du prøvet at gå i dialog. Måske han vil holde fødselsdag for sønnen 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Åh nej altså. Har du prøvet at gå i dialog. Måske han vil holde fødselsdag for sønnen 

Nej, for han har blokeret mig. 

Spurgte så hans mor om.hun kunne spørge, og det ønsker han ikke før vi har været i statsforvaltningen

Anmeld Citér

13. november 2016

lady di

Anonym skriver:

Ja og det gør ondt

Men det ved han jo at der rammer han mig. Noget så grusomt, endnu mere lige op til sønnens fødselsdag. Han skulle jo ha haft gaber, flag og balloner 

Jeg ved der findes sider på fb hvor du kan søge hjælp til dig og dine børn. Du står feks og mangler ting til din søns fødselsdag.det vil folk  der er inde på på de sider måske hjælpe med hvis du forklare din situation :-) søg på vi hjælper hinanden med gaver mad og andre ting :-) man godt feks også søge lidt hjælp til mad..håber der er nogen der kan hjælpe dig...

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

lady di skriver:

Jeg ved der findes sider på fb hvor du kan søge hjælp til dig og dine børn. Du står feks og mangler ting til din søns fødselsdag.det vil folk  der er inde på på de sider måske hjælpe med hvis du forklare din situation :-) søg på vi hjælper hinanden med gaver mad og andre ting :-) man godt feks også søge lidt hjælp til mad..håber der er nogen der kan hjælpe dig...

Det vil jeg lige prøve tak

Anmeld Citér

13. november 2016

Kløver

Nej, for han har blokeret mig. 

Spurgte så hans mor om.hun kunne spørge, og det ønsker han ikke før vi har været i statsforvaltningen

Dvs både blokeret dit nr og Facebook osv ?  Men hvis han har det har han virkelig også givet et statement som vil noget især overfor børnene 

Anmeld Citér

13. november 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Dvs både blokeret dit nr og Facebook osv ?  Men hvis han har det har han virkelig også givet et statement som vil noget især overfor børnene 

Ja det har han. 

Jeg kan heller ikke ringe til hans tlf.

Har så ondt af mine børn, tænk at en far kan være så ligeglad. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.