Han skred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.800 visninger
70 svar
46 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2016

Anonym trådstarter

ja det var hvad der skete for 5 dage siden, efter jeg havde fået et møgfald!  

Han har taget alt med sig, ladere til tlferne, tv tegnebog med alle kontanter osv. 

Vi har længe haft det af lort til, men pga hans temperament har jeg lukket det ude og klaret alt her hjemme, med rengøring og børn osv. 

Jeg er af person meget kolflikt sky, og orker ikke at være uvenner. .

Min mor er desværre død, og min far har jeg et anstrenget forhold til. 

Jeg står nu tilbage, ikke i egentlig sorg, for han er ikke en skid værd. Men over han har taget alt, hvad skal mig og børnene leve af? Vi havde uge penge, så pengene var inddelt i hans pung. Jeg har prøvet at høre hans mor og hun kan få ham til at udlevere dem, men nej. 

Banken er ikke.en mulighed for han har misbrugt mit navn så jeg kan ikke låne der pga stor lån der, som han har skrevet under på for mig uden jeg vidste det.

Og hvad med børnene? Jeg har allerede anmodet om fuld forældre myndighed, og stræber efter overvåget samvær. Jeg er simpelthen i vildrede. 

Nogle gode råd ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2016

Anonym trådstarter

Kan det politiske anmeldes ?

Anmeld Citér

12. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hvis han har taget dine penge og forfalsket din underskrift, så skal du politianmelde ham. Bed derefter banken om en minimal kassekredit, hvis du ellers har orden i økonomien. Og sørg for at skifte lås, adskille jeres konti, gemme al korrespondance, osv.

Anmeld Citér

12. november 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hvis han har taget dine penge og forfalsket din underskrift, så skal du politianmelde ham. Bed derefter banken om en minimal kassekredit, hvis du ellers har orden i økonomien. Og sørg for at skifte lås, adskille jeres konti, gemme al korrespondance, osv.

Banken.vil ikke hjælpe mere. Jeg er kun på su.

God ide med at skifte låsene, er det en låsesmed der gør det ? 

Jeg politi anmelder på mandag, var i tvivl om jeg kunne.. 

Anmeld Citér

12. november 2016

IngenKoPåIsen

Har du i forvejen SU-lån, ellers kunne det måske være en mulighed?  

Anmeld Citér

12. november 2016

---

Hvis det var dine penge han tog, er det tyveri. Dette er strafbart og det kan du politianmelde.

Du skal også sørge for at skrive alt ned og vidergive det til statsamtet, for det vil komme dig selv til gode når du skal kæmpe om forældremyndigheden.

En rigtig træls situation  

Anmeld Citér

12. november 2016

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Har du i forvejen SU-lån, ellers kunne det måske være en mulighed?  

Jeg har su lån, men tak for rådet 

Anmeld Citér

12. november 2016

Anonym trådstarter

shop4baby skriver:

Hvis det var dine penge han tog, er det tyveri. Dette er strafbart og det kan du politianmelde.

Du skal også sørge for at skrive alt ned og vidergive det til statsamtet, for det vil komme dig selv til gode når du skal kæmpe om forældremyndigheden.

En rigtig træls situation  

Nogle af pengene var også mine. Vi hæver alle pengene og indleder i bunker til hver uge. 

Jeg prøver og se om politistationen har.åbne imorgen 

Og tak for det andet råd. Skal det sendes der ind eller er det ok man tar det med ?

Anmeld Citér

12. november 2016

---

Anonym skriver:

Nogle af pengene var også mine. Vi hæver alle pengene og indleder i bunker til hver uge. 

Jeg prøver og se om politistationen har.åbne imorgen 

Og tak for det andet råd. Skal det sendes der ind eller er det ok man tar det med ?

Jeg har - heldigvis - ikke selv været i situationen så ved ikke hvad der er bedst. Jeg ved bare gennem en rigtig god ven som er jurist, at det er enormt vigtigt at du skriver alt ned hvad han gør og siger med dato og klokkeslet og så informerer statsforvaltningen om det.

På et eller andet tidspunkt ender du sikkert i retten for at få forældremyndigheden, og så er det med at være klogere end din (ex)partner.

Tænk på den del som "business".  Jeg er sikker på at det ikke er det du har hverken lyst til eller overskud til lige nu, men i lovens navn er det fakta der tæller, og her er du nød til at være hård. Det er dine børns fremtid det drejer sig om.

Jeg vil forslå at ringe til statsforvaltningen på mandag og høre hvad de vil råde dig mht oplysningerne. Og måske en skilsmisseadvokat. Husk at det er langsigtet det her, og du er nød til at tænke år frem i tiden nu, uanset hvor træls det vil være.

Held og lykke med det 

Anmeld Citér

12. november 2016

Anonym trådstarter

shop4baby skriver:

Jeg har - heldigvis - ikke selv været i situationen så ved ikke hvad der er bedst. Jeg ved bare gennem en rigtig god ven som er jurist, at det er enormt vigtigt at du skriver alt ned hvad han gør og siger med dato og klokkeslet og så informerer statsforvaltningen om det.

På et eller andet tidspunkt ender du sikkert i retten for at få forældremyndigheden, og så er det med at være klogere end din (ex)partner.

Tænk på den del som "business".  Jeg er sikker på at det ikke er det du har hverken lyst til eller overskud til lige nu, men i lovens navn er det fakta der tæller, og her er du nød til at være hård. Det er dine børns fremtid det drejer sig om.

Jeg vil forslå at ringe til statsforvaltningen på mandag og høre hvad de vil råde dig mht oplysningerne. Og måske en skilsmisseadvokat. Husk at det er langsigtet det her, og du er nød til at tænke år frem i tiden nu, uanset hvor træls det vil være.

Held og lykke med det 

År ? 

Shit. Men tusind tak for dine råd og vejledning. Det betyder meget.

Jeg vil skrive alt ned.

Men pt er der intet kommunikation, har intet hørt fra ham siden. Han har ikke engang spurgt til børnene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.