Han skred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Du er fantastisk sød!

Nej. Har jeg ikke mulighed for desværre  

Det er ikke nemt 

Jeg vil stadig gerne hjælpe med en gave til din søn, hvis ikke allerede der er styr på den. Jeg kan sende med post, men så skal det være senest i morgen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Hvor henne bor du?

Lidt udenfor Århus

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Lidt udenfor Århus

åh ja det temmelig langt 

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Det er ikke nemt 

Jeg vil stadig gerne hjælpe med en gave til din søn, hvis ikke allerede der er styr på den. Jeg kan sende med post, men så skal det være senest i morgen.

Det er rigtig pænt af dig. Jeg kan sende en pb sender 

Anmeld Citér

14. november 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Det er rigtig pænt af dig. Jeg kan sende en pb sender 

Du er velkommen til at skrive privat

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Du er velkommen til at skrive privat

Hej 

Min sagsbehandler råede mig til at tage i en næstehjælp gruppe og se efter noget til sønnen, så gaven er i hus 

Ellers mange tak 

Anmeld Citér

15. november 2016

gittegjedsted.dk

Hvis dette her kommer til at gå ud over dit studie over tid, er der mulighed for at få forlænget suèn ved dispensation eller sygemelding. Ved sygemelding bruges der ikke af klippene. Lægen skal ind over. Og gør det sikkert gerne, med din historie.

Bare så du er klar over det, hvis det viser sig på sigt, at du kommer til at bruge energi på at komme ordentligt igennem det her. Og igennem det kommer du

Prioriter det, og få al den hjælp du kan, og snak med folk og få gode råd. Også når det kommer til statsforvaltningen.

Lykke med det hele

Anmeld Citér

15. november 2016

Loa

Lenchick skriver:

Hvad ønsker din dreng sig? 

Hvis der er en bager i din by, vil jeg gerne betale for boller og kagemand. Jeg skal bare vide, hvor mange personer det er til og hvilken bager det er, så laver jeg en aftale med bageren om hvordan jeg kan betale og hvornår du afhenter. 

Hvor er du vild altså 

Anmeld Citér

15. november 2016

Lenchick

Loa skriver:

Hvor er du vild altså 

Et barn skal ikke mangle opmærksomhed på sin fødselsdag.

Anmeld Citér

16. november 2016

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Du kan ikke anmelde tyveri af værdierne til politiet, da jeg formoder i har boet sammen med samme adr!? Derfor er din eneste mulighed at anlægge civilt søgsmål hvis du vil se pengene igen.

men det er en langstrakt process og du kan ikke være sikker på at du får pengene igen, da en dommer blot kan pålægge ham at skulle varede, men hvis han nægter skal det igennem fogedretten.

men du kan selvfølgelige anmelde at han har forfalsket din underskrift! - held og lykke.  

Det er ikke korrekt. Man kan altid anmelde tyveri uanset, om man har boet sammen eller ej. Du har ret i, at det kan være svært at bevise, hvem der ejer hvad, men det ændrer ikke på, at man altid kan anmelde tyveri. Uanset om man har boet sammen, er gift osv. er den juridiske definition af tyveri den samme, så hvis min mand, som jeg har boet sammen med i mange år og været gift med i mange år, tager min pung, så er det tyveri uanset, at vi er gift og bor sammen.

Tager han vores tv, vores fælles penge osv. kan det være svært for mig at bevise, at han har taget mine ting men, at det kan være svært at bevise ændrer ikke på, at det rent juridisk er tyveri og kan anmeldes. 

Den civile sag kommer i forlængelse af straffesagen, da en anmeldelse om tyveri og evt. dom for dette, ikke betyder, at man får sine ting tilbage. Der skal man i gang med en erstatningssag i det civile system og herefter en fogedsag, hvis "tyven" ikke betaler erstatningen af sig selv. Og ja det kan være meget langstrakt.

Jeg er ret sikker på, at der ikke er noget omkring dette, der er ændret siden jeg læste strafferet, selv om det er ved at være 5 år siden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.