Måske det vil hjælpe hvis i fik en fastlagt aftale omkring samvær? Altså gennem statsforvaltningen. Det synes jeg du skal give et forsøg, fordi så har du i hvertfald gjort dit. Du har allerede gjort meget synes jeg.
Vil han stadig ikke rigtig så er det bedste måske at lade det glide ud i sandet. Jeg synes som udgangspunkt at børn skal have et forhold til begge deres forældre, men din søn er heller ikke tjent med en ustabil far han aldrig kan regne med eller ved hvornår kommer. Børn skal også have stabilitet og det har han jo ikke formået indtil nu.
Han lyder som min far da jeg var barn. Han ville gerne og så alligevel ikke, ikke når det blev besværligt i hvertfald. Og det gled ud i sandet og jeg endte med ikke at se min far.
Jeg har så haft kontakt til ham igen som voksen og der var det, det samme. Han ville gerne se mig og hans barnebarn, men det var konstant mig der skulle tage initiativ. Det gider jeg simpelthen bare ikke, så det er igen gledet ud i sandet og jeg ser ikke længere min far.
Anmeld
Citér