migxher skriver:
Helt enig. Men nu er der jo stor forskel på at tage væk et par timer og så sidde ude på terrassen.
Men igen, det kræver at far rent faktisk vil og holder et stabilt mønster i samværet. Det er jo på ingen måde holdbar at der går flere uger mellem. Så er forholdet jo næsten nulstillet hver gang.
Det er i hvertfald det jeg hæfter mig ved her. At der intet stabilt og forudsigelighed er i samværet og det er altså bare ikke holdbar for sådan en bette en. Det gør det jo unægtelig svært for barnet at få en stabil tilknytning til far når samværet ikke er stabilt og særlig ofte.
Jeg kan sagtens sidde ude i haven (alt efter vejret) - nu kan jeg læse flere skriver min x måske ikke kan holde ud at være i lokale med mig... det stemmer ikke helt overens med, at han ofte gerne vil snakke og fortæller vidt og bredt om sit liv.. Går jeg i et andet rum, kommer han ofte ind med junior og snakker til mig... Han har et par gange også bare sat sig tilbage i min sofa selvom Junior er blevet puttet og så snakker han med mig...
Så det er altså ikke sådan, at faren får brækfornemmelser når han er hos mig.. Han går tit i køleskabet og kigger i mine ting, så han må da
føle sig rimelig tilpas!
Jeg gad godt han kom
fast 2 dage om ugen 1-2 timer pr gang. Men det vil han ikke - vi har taget snakken. Han vil gerne ku komme når det passer ham (dvs når der ikke er andet som er vigtigere).. Tror godt man ku få trumfet en ordning igennem hos statsforvaltningen - men tror ikke på aftalerne ville bliver overholdt.. Han har ofte aflyst samvær med de underligste undskyldninger hver gang..
Anmeld
Citér