Mærketøj vs billigt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2016

Carina:-)

alenemor42 skriver:

Harrods var jeg ikke i ��der gider jeg ikke komme da jeg så det for mange år siden. 

Men de gængse tøjbutikker så jeg intet til danske mærker. Er også gerne i London mindst et par gange om året

Rettede lige i det andet inden du svarede 

Men der er Little people på Stamford Hill

Minsky på Station Road 

Oliver loves Alfie på Stroke Newvington 

Dynasti cloathes på Russel parade golders green

Selfridges & co på Oxford street 

Så er der lidt at vælge imellem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

alenemor42

Carina:-) skriver:

Rettede lige i det andet inden du svarede 

Men der er Little people på Stamford Hill

Minsky på Station Road 

Oliver loves Alfie på Stroke Newvington 

Dynasti cloathes på Russel parade golders green

Selfridges & co på Oxford street 

Så er der lidt at vælge imellem 

Se det er muligt �� men det må også være special butikker for det findes ikke i de alm. Gængse butikker ��

Jeg har aldrig været i eller hørt om nogle af dem med undtagelse af selfridges. 

Så udbredt kan man jo ikke kalde det ��

Anmeld Citér

28. juli 2016

alenemor42 skriver:

Se det er muligt �� men det må også være special butikker for det findes ikke i de alm. Gængse butikker ��

Jeg har aldrig været i eller hørt om nogle af dem med undtagelse af selfridges. 

Så udbredt kan man jo ikke kalde det ��

Det kommer vel an på hvad man går efter for jeg synes nu nok 7 butikker er meget pænt repræsenteret og så er der alle websider. 

Men hvis man ikke er interesseret i de mærker så går man naturligvis ikke i de butikker. 

Var såmænd også bare for at fortælle dig at molo godt kan købes i London hvis man er interesseret i det 

Anmeld Citér

28. juli 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg tænker ikke i priser når jeg køber tøj .

Men i hvad jeg kan lide af design og kvalitet. 

Så er jeg egentlig ligeglad med om det er samme pris klasse som andre

har fået name it i f.eks  gave og har ikke været imponeret over kvaliteten og synes det er kedeligt så derfor køber jeg det aldrig selv

Kan ikke forestille mig nogen køber tøj udfra pris men vel fordi de kan lide design  og kvalitet. 

Jeg tror ikke helt, jeg forstår dig svar :-)

er det fordi, jeg spørger om Molo, småfolk mv ikke er nogenlunde samme pris som NameIt? Det er blot for at påpege, at det er forskelligt, hvordan man definerer mærketøj (som vel pr definition er dyrt - uanset om man går op i prisen eller ej).

er i øvrigt enig i kvaliteten af NameIt

Anmeld Citér

28. juli 2016

serinasmor

Jeg tænker ikke i priser når jeg køber tøj .

Men i hvad jeg kan lide af design og kvalitet. 

Så er jeg egentlig ligeglad med om det er samme pris klasse som andre

har fået name it i f.eks  gave og har ikke været imponeret over kvaliteten og synes det er kedeligt så derfor køber jeg det aldrig selv

Kan ikke forestille mig nogen køber tøj udfra pris men vel fordi de kan lide design  og kvalitet. 

At du ikke tror nogen køber tøj efter pris vidner om at din økonomi er i den bedre ende..   

Jeg er helt sikker på at der sidder mange rundt om i de danske hjem som køber tøj til ungerne ud fra pris -  fordi de ikke har råd til andet... 

Anmeld Citér

28. juli 2016

M &.I

Da min søn var baby til 3 år købt jeg altid flot tøj fra magasin , name it.  Men nu går han i børnehave gider jeg ikke bruge mange penge for en bluse eller bukser som hurtig bliver beskidt eller få hul! Så køber alt fra Hm og jeg elsker tøj fra Hm lidt billig men altid tilbud. Jeg kan sagten købe dyrt tøj til mit barn kun til at gå ud med dem og ikke bh

Anmeld Citér

28. juli 2016

Sprit25

serinasmor skriver:

At du ikke tror nogen køber tøj efter pris vidner om at din økonomi er i den bedre ende..   

Jeg er helt sikker på at der sidder mange rundt om i de danske hjem som køber tøj til ungerne ud fra pris -  fordi de ikke har råd til andet... 

Der sidder desværre rigtig mange. Der sidder også manger der køber to nummere større så de kan vokse...

Anmeld Citér

28. juli 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg tror hun mente, at der ikke er nogen, der udelukkende køber dyrt tøj, bare fordi det er dyrt.. Ikke billigt tøj, bare fordi det er billigt ;-)

Anmeld Citér

28. juli 2016

PUHK skriver:

Jeg tror hun mente, at der ikke er nogen, der udelukkende køber dyrt tøj, bare fordi det er dyrt.. Ikke billigt tøj, bare fordi det er billigt ;-)

Netop 

Anmeld Citér

28. juli 2016

PUHK skriver:

Netop 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.