Mærketøj vs billigt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.226 visninger
79 svar
73 synes godt om
26. juli 2016

Blop2

Er nysgerrig efter at høre jer andre herinde om det med ungernes tøj.

køber i kun mærketøj?

selv ville jeg ELSKE at kunne putte mine unger i Hummel tøj fra top til tå hver eneste dag. 

Men jeg syntes virkelig det er dyrt os når det på tilbud, og jeg bliver vildt skuffet hvis ungerne laver en plet, for så er pengene smid ud af vinduet.

køber derfor selv gerne i Bilka, H&M og next og syntes virkelig at her så jeg massere af tøj for pengene og skidt med om der kommer en plet, for det har jo ikke kostet en halv bondegård.

hvad med jer andre, hvad går jeres unger i og hvorfor??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

kristina90

Nu har jeg desværre ingen børn endnu - men jeg elsker os alt det dyre tøj, Hummel, molo, osv osv men synes virkelig os de har noget lækkert til i h&m, Kvickly, Føtex, Bilka osv og det ved jeg at jeg vil benytte meget af da jeg os synes der er en del forskelligt

Anmeld Citér

26. juli 2016

Liv_86

At putte sine børn i mærke tøj er kun for forældrenes egen skyld. Børnene er skisme ligeglade. 

Jeg køber engang imellem dyrt til min datter, og det er kun for min egen skyld fordi jeg synes det er smart. Men selv er hun ligeglad. 

Fx den anden dag var vi inde i en børnetøjs butik og jeg fandt et sæt jeg synes hun skulle have, det var ret dyrt selvom der var 40%. Hun ville dog ikke have det og ville kigge videre, og hun fandt nogle shorts i h&m hun hellere ville have. Hun er 6år  

Børnene synes ikke altid at det dyre tøj er det der er smartes. Jeg køber tit i h&m og andre steder, og engang imellem lidt dyrt. Hvis min datter ellers ønsker det

Anmeld Citér

26. juli 2016

sommerfuglen82

Mine ejer lidt af hvert...
Molo
Hummel
Ej sikke lej
Hollys 
Pompdelux
Danefæ
Racoon

Men de har også tøj fra Føtex, Bilka og H&M
Pletter på tøjet kan ikke undgåes og ja det er da super trist men jeg sætter mig ikke og græder over det  

Hvis jeg ved de skal ud og lege med mudder, male klatre i træer ja så giver jeg dem det "billige" tøj på..Men de bliver hverken skældt ud eller noget hvis de har det "dyre" tøj på og kommer hjem beskidte
Børn er børn og de skal have lov at lege og tumle rundt

De får det tøj de selv kan lide og jeg kan lide, det rør mig ikke så meget hvad der står i nakken, mine børn er ikke omvandrene reklamesøjler

Anmeld Citér

26. juli 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kigger meget på hvordan det ser ud og kvaliteten af det. Elsker meget af det fra Kvickly/Brugsen ligesom jeg elsker meget fra noa noa(også til mig selv), pomp de lux, h&m og andre forskellige mærker. 

Men det der ligesom går igennem hele tøjskabet er at det skal være noget hun kan bevæge sig i(2 år) og jeg gider ikke være ærgelig over at hun får en frugtplet første gang hun har det på(eller 100. Gang hun har det på). 

Vi fik for nylig 9 kjoler fra h&m. Dem elsker vi rigtig meget. Luftige, spraglede, fine og ingen skrupler over pletter

Synes også at hun ser så fin ud i sådan lidt 'Emil fra Lønneberg'-agtigt tøj eller hendes fine hvide/småblomstrede kjole fra noa noa. Hun elsker selv sine bluser/t-shirts med Anna og Elsa/Sofia den Første 

Ellers er favoritten farmors hjemmesyede/strikkede tøj. Det er jeg dog lidt øm over for pletter mv. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

MissTas

Blop2 skriver:

køber i kun mærketøj?

selv ville jeg ELSKE at kunne putte mine unger i Hummel tøj fra top til tå hver eneste dag. 

Men jeg syntes virkelig det er dyrt os når det på tilbud, og jeg bliver vildt skuffet hvis ungerne laver en plet, for så er pengene smid ud af vinduet.

køber derfor selv gerne i Bilka, H&M og next og syntes virkelig at her så jeg massere af tøj for pengene og skidt med om der kommer en plet, for det har jo ikke kostet en halv bondegård.

Jeg køber næsten kun mærketøj.. Til min datter primært marmar, levis, pompdelux og molo. 

Til min kommende søn er udelukkende købt marmar, levis, Hummel, molo og danefæ  

jeg synes det er så lækkert og vil hellere spare andre steder end på det sys ofte at pris og kvalitet hænger sammen! Synes hurtigt de billige mærker bliver kedelige at se på og mister farve og facon :/ 

kan dog godt finde på at købe mærkevare brugt også  

Anmeld Citér

26. juli 2016

Kløver

Blop2 skriver:

køber i kun mærketøj?

Vi har næsten ingen mærketøj og det vi har er gave, købt på tilbud eller brugt. Meget mærketøj er fint men er også lidt modstander af at lære mine børn at gå i mærketøj eller at det tøj har en betydning. Har set børn som tydeligvis kender til mærketøj og ser det som noget bedre/status allerede i bh hvor vores ikke aner hvad det hedder eller at noget er specielt. Kun hvis de kan se feks disney på, feks cars, frost osv som de kender fra tegnefilm  

Anmeld Citér

26. juli 2016

lineog4

Jeg er for nærig - elsker mine børn er skønne at se på, og har da på udslag og til lagersalg købt mig fattig i det lidt dyrere tøj. Men især efter jeg fik drenge så har det meste tøj været hjemmelavet, for synes drengemoden er så ensporet, kedelig og cowboybukser er ikke gode at bevæge sig i. 

Nu er de efterhånden alle nået den alder så de har meninger om tøj og indtil videre kan de rent faktisk bedst lide det fra HM (den store pige også fra veromoda mm.) - vi har ikke helt samme tøjsmag  men heldigt for min pengepung at de er helt ligeglade med mærker og helst bestiller mors tøj

Anmeld Citér

26. juli 2016

Monski

Blop2 skriver:

køber i kun mærketøj?

Her har vi næsten kun tøj fra H&M, Kvickly eller nameit. Da børnene var yngste havde vi også en del fra Hummel men synes faktisk det bliver slidt sindssygt hurtigt 

for mig er det vigtigste at de kan lege med mudder, male og spise makrelmadder uden de skal tænke på om mor bliver sur fordi tøjet bliver beskidt - så herhjemme har vi ikke noget tøj der ikke må blive møgbeskidt 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Blop2 skriver:

køber i kun mærketøj?

Jeg har mest tøj fra h&m og Føtex. Men har også en del Hummel og Molo og lidt af småfolk. Køber det aldrig fra nyt, køber altid brugt. Det er kun molo jeg køber på lagersalg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.