Mærketøj vs billigt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2016

sne190810

Jeg køber hvad jeg lige mangler, og alt efter hvilke mærker/butikker der har det, købet jeg det dér. 

Går op i kvalitet, og anser ikke mig selv som en snob, som der ellers bliver skrevet i tråden, fordi mine ungers tøj tit er "de rigtige mærker". 

Jeg skænker det ærlig talt ikke en tanke hvor tøjet kommer fra ift mærke, men køber hvad jeg syntes det er flot og passer til pigernes forskellige kroppe. 

Pt. er yndlingssættet hos den store pige guldbukser fra H&M, guld cardigan fra MiniaTure og guldglimmer t-shirtkjole fra Kools. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Zelinasmor

Min store pige på 4 år går mest i H&M og hummel tøj. Der er også lidt fra Føtex osv. Da hun var mindre var det Molo, småfolk og hummel.

Min kommende datter har indtil videre tøj nok til hun bliver et år. Har købt alt hjem op til str. 80. Det er udelukkende Hummel, Molo og småfolk. Det samme med sengetøj.

Jeg synes de mærker er de bedste til babyer og små børn da pasformen bare sidder i skabet og kvaliteten er god. Når de bliver ældre går jeg mere over til H&M osv.

Hummel forbliver dog en del af alle klædeskabe herhjemme, da jeg synes deres tøj er så lækkert og holder godt!

Anmeld Citér

27. juli 2016

serinasmor

Jeg må indrømme at jeg ikke går op i det overhovedet  

Min datter på 6 elsker pt et par (i mine øjne)  gyselige bukser med Anna&elsa print..  Jeg har ikke købt dem  de var en gave og hun blev lykkelig..  Hun har i mange år været en kjolepige -  men det er på mystisk vis skiftet indenfor det sidste års tid.. Så vi skal i gang med at købe lidt flere holdbare bukser og gerne jeans som hun lige har opdaget ..  Men nej -  mærker går vi ikke op i og det lidt vi køber selv er tit fra h&m,  Føtex eller kvickly -  men hun får det meste af sin garderobe i gave eller arvet...  Flyverdragt er dog altid en Friends 

Til min søn på 2 mdr har vi ikke købt mere end 2-3 ting...  Vi har arvet alt muligt i kæmpe sække af blandede mærker op til str 98 -  så til ham kommer vi nok ikke  til at købe andet end sko og måske overtøj 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Sprit25

Hvis vi havde råd havde både min datter og jeg kun Hummel tøj. Elsker Hummel til hende. Hun er en slank pige så det klæder hende så godt

desværre er pengene ikke til det så vi har en masse genbrug og en masse nyt. Det svinger om det er fra Bilka, h&m eller Hummel. 

Jeg er træt af den der: mit barn skal kunne blive beskidt. Det kan min datter sgu også om hun så rendte rundt i Hummel. Fordi bare fordi jeg tager et valg i at min datter går i mærke tøj skal det ikke gå udover mit barn. 

Alle mærkeinteresseret er ikke selvtilliddløse snobber der kompensere! 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Clisolka

Intet mærketøj her - jeg har en snart 6-årig drengepige som er lige så hurtig beskidt som hun får tøjet på. Jeg er for nærig til at proppe hende i dyrt tøj, som går i stykker kort tid efter - og så er budgettet heller ikke til mærketøj, så win-win for mig

Mine børn er fuldstændig ligeglad med hvilket mærke tøjet er - endnu Den mindste på 3 er glad bare der er en traktor på

Anmeld Citér

27. juli 2016

Carina:-)

Jeg elsker mærketøj og går også selv i de "dyre" mærker -

Jeg synes det er lækker kvalitet og fede designs -

Jeg kunne aldrig selv drømme om at putte en etiket på andre bare fordi de priotere/vælger anderledes end mig -

Kigger ikke på andre med "de øjne" og dømmer ikke nogen udfra hvordan de går klædt.

Men at nogen synes jeg er en snob fordi jeg elsker lækkert tøj/ design og klæder min baby i Mini rodini fra top til tå siger meget mere om dem end mig så det kan jeg kun smile af og tænke at man må have et dårligt selvværd hvis man har et behov for at pådutte andre en etiket udfra ens egne værdier.

Mine unger må også gerne lege i deres tøj og pletter kan jo fjernes. 

Jeg shoppe med glæde og til gengæld for mit (over) forbrug giver jeg det meste væk til mødrehjælpen . Så det giver glæde for flere. 

Anmeld Citér

27. juli 2016

SofiaMik

Viwisa skriver:

Køber hvad jeg har lyst til.. Men Bilka er jo ikke engang billigt mere??

Min søn elsker Hummel så det har vi en del af.

Pigerne er lidt ligeglade, men jeg har en del little pieces, wheat, Kids Up, Molo mm.

Meget købt til - 40-60%.

Overtøj går jeg en del op i, og sko... For det skal holde dem tørre og tilpasse en hel dag. Der er jeg dælme ikke fan af hverken bilka eller Føtex, der kun har søjletryk på 3000 på det meste overtøj. Det dur ikke i DK.

H&M har så fine ting, men ofte lidt for meget print med hello Kitty eller lignende og det bryder jeg mig ikke om...og så er det ikke til slanke børn, men mellem til lidt bredere børn, så mine er lidt udfordret der.

Ej hvor mærkeligt. Mine børn er meget slanke og smalle og vi bruger HM rigtigt meget. Måske er det lang tid siden, du har været der?  Hello Kitty finder man nærmest ikke mere derinde. Det er Elsa og Anna fra frost det hele til min mindste store tilfredshed

(p.s mine har altid været for slanke til Molo )

Anmeld Citér

27. juli 2016

ønskebarn_3

Herhjemme er det Wheat, Marmar, soft Gallery, noanoa, pompdelux, molo. Og de har det på om det er hjemme eller ej ☺️

Anmeld Citér

27. juli 2016

CarinaSB

Mine går altid i mærketøj .. Der er da i hvertifald mærker i nakken med et navn :P 

Ej spøg til side :) Mine går i forskellige mærker det er både det fra H&M, føtex, bilka :) Det er sjælden jeg køber noget af de lidt dyrer mærker :) Men de har da lidt fra hummel :)

Anmeld Citér

27. juli 2016

A-1995

Jeg kØner stort set kun mærketøj til mine drenge. De meste er hummel, molo, marmar Copenhagen, levis og danefæ. 

da den ældste var lille handlede keg næsten kun i name it og h&m men jeg synes hurtigt det mister farve og facon og bliver hurtigt slidt af se på. Pris og kvalitet hænger uden tvivl sammen. Det samme med sko- der bliver pÅ ingen måde gået på kompromis med drengenes fodtøj. 

Og ja- jeg elsker at give dem mærketøj på ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.