Anonym skriver:
Du har en brist/mangel, som du har brugt lang tid på at få dækket ind, og det lyder bestemt ikke som om, det er lykkedes for dig, du hviler jo slet ikke i dig selv og din beslutning.
Du søger desperat - hvorfor?
Citat "De fleste mennesker finder tryghed i et eller andet, det kan være tro, faste rutiner hver dag, ens arbejdsliv, venner eller familie, ens partner osv osv":
Ja, det finder de fleste normale/rationelt tænkende personer tryghed og tilfredshed i, men du flagrer rundt i religioner, sætter dig i en periode på en specifik, hvorefter du måske prøver en ny.
Hvad er det, du søger? Hvad mangler du?
Jeg synes netop, at du ansvarsfraskriver, når du lader det være op til en trosretning at forsøge at dække dit behov, en krykkestok du kan støtte dig til, når du er svag, i stedet for at skue indad og arbejde med dig selv, finde ro og hvile i dig selv.
Prøv at reflektere over mine ord i stedet for at blive vred, det rører åbenbart noget i dig!?
Ønsker dig alt godt fremover, men håber du når dertil for din egen skyld og ikke for at tækkes et indspist samfund med dikterede regler.
Intet dansk samfund diktere momoner. Det er et meget aktivt valg man tager.
Ts fortaeller hun er glad for sin beslutning, har fundet Ro. Hvorfor skulle hun saa lede videre?
Du finder ro i selvdyrkelse og det spirtuelle (indre ro mm) og menter ts skal gaa den vej for ellers er hun usikker?
Hun skriver IKKE en eneste gang hun flakker, hun skriver hun altid har troet men nu har fundet sin rette hylde hvordan faar du det til en brist?
Syntes du emmer af arrogance, du mener du har fundet din vej og du ved at det virker, saa derfor kan religion ikke vaere rigtigt for andre?
Ts skriver meget tydeligt hvad formaalet med traaden er, nemlig hvordan tackles svigermor og hendes tilsvininger.
Traaden er saa drejet hen paa ts skal forsvarer hendes valg for jer herinde ogsaa og at hun er et usikkert menneske?
Jeg bor i usa. Bag mig bor en flok hinduer, overfor en flok katolikker og ved siden af mormoner,de har mange boern, men var de foerste til at hjaelpe med at flytte ind og kommer jaevlingt forbi for at hoerer om jeg er faldet godt til eller er ensom.
Det ligger saa ekstremt dybt i de her mennesker at de skal give naeste kaerlighed at jeg kun misunde det, de har en ro jeg ikke har oplevet hos nogle andre og som jeg kun haabe paa at faa.
For god ordens skyld tror jeg paa energier, det har intet med gud osv at goere.