Jeg er åbenbart et offer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2016

Sandratoft

Diosa85 skriver:

Det er nok som man ser betydningen af den. Jeg siger intet negativt eller nedladende om ts selvom jeg har en klar holdning til religion. Så er det hendes tro og hendes valg. Derfor synes jeg det er synd hun fremstår usikker og flov over et valg som er så vigtigt for hende

Men hvorfor fremstår hun usikker og flov? Det er jo dig der tillægger den betydning af anonymitetknappen. Kunne du ikke prøve at se ud over at hun er anonym? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Diosa85

Sandratoft skriver:

Men hvorfor fremstår hun usikker og flov? Det er jo dig der tillægger den betydning af anonymitetknappen. Kunne du ikke prøve at se ud over at hun er anonym? 

Det har jeg lige fortalt. hvorfor fortsætter en diskution der ikke har noget med dig at gøre?

Anmeld Citér

26. juli 2016

Sandratoft

Diosa85 skriver:

Det har jeg lige fortalt. hvorfor fortsætter en diskution der ikke har noget med dig at gøre?

Fordi jeg ikke synes det er i orden den måde du skriver til ts. Vi lukker den her. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Sandratoft skriver:

Fordi jeg ikke synes det er i orden den måde du skriver til ts. Vi lukker den her. 

Har intet dårligt sagt til eller om ts. Har sagt hvordan hun fremstår ikke hvordan hun er. 

Så synes ærlig talt du skal blande dig langt uden om. Ts ser det ikke negativt men giver en valid forklaring som hun får thumps up til. Bland dig hvis ts føler sig angrebet. Smut hvis du ikke har noget at brokke dig over

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Sandratoft skriver:

Men fortæl mig lige hvorfor du evig og altid skal prikke og starte diskutioner og kommenterer negativt på mine indlæg. Men de andre her i tråden som sidder og direkte sviner ts til og bruger ord som brist, hjernevask og andre grimme ord dem har du intet negativt at sige til. Jeg ved ikke hvad dit problem er og hvorfor du altid skal være så negativ omkring mine indlæg. Fremover så prøv og ignorer hvad jeg skriver generelt. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Men fortæl mig lige hvorfor du evig og altid skal prikke og starte diskutioner og kommenterer negativt på mine indlæg. Men de andre her i tråden som sidder og direkte sviner ts til og bruger ord som brist, hjernevask og andre grimme ord dem har du intet negativt at sige til. Jeg ved ikke hvad dit problem er og hvorfor du altid skal være så negativ omkring mine indlæg. Fremover så prøv og ignorer hvad jeg skriver generelt. 

Vil gerne bede dig om at stoppe her 

vi har forstået din holdning til min anonymitet ( som i øvrigt ikke bør diskuteres i det hele taget) det burde slet ikke være nødvendigt med en forklaring før du accepterer anonymiteten og dette er ikke relevant for opslaget. Så må du gå i PB hvis der er noget du er utilfreds med, det du skriver har ingen relevans for opslaget  

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Vil gerne bede dig om at stoppe her 

vi har forstået din holdning til min anonymitet ( som i øvrigt ikke bør diskuteres i det hele taget) det burde slet ikke være nødvendigt med en forklaring før du accepterer anonymiteten og dette er ikke relevant for opslaget. Så må du gå i PB hvis der er noget du er utilfreds med, det du skriver har ingen relevans for opslaget  

Nu var det et spørgsmål til Sandratoft. Prøv at bed hende om at stoppe også. Jeg stillede dig et spørgsmål omkring anonymitet, du svarede, jeg gav dig thumps up for dit svar. Og Sandratoft blander sig. Du havde svaret mig og den var afsluttet da hun fortsætter. Så stop det der

Anmeld Citér

26. juli 2016

Sandratoft

Diosa85 skriver:

Har intet dårligt sagt til eller om ts. Har sagt hvordan hun fremstår ikke hvordan hun er. 

Så synes ærlig talt du skal blande dig langt uden om. Ts ser det ikke negativt men giver en valid forklaring som hun får thumps up til. Bland dig hvis ts føler sig angrebet. Smut hvis du ikke har noget at brokke dig over

Jeg blander mig alt det jeg har lyst til, sådan et reglerne faktisk på en debatside. Der må man gerne debattere selvom det ikke direkte er henvendt til én selv. 

Jeg har ikke tænkt over at jeg altid prikker til lige dig, men det må være fordi jeg ofte synes du er forkert på den med det du skriver. Og det kommer jeg også til at fortsætte med at gøre. Grunden til at jeg ikke har skrevet noget til den anden anonyme, er at der allerede er mange der har skrevet til vedkommende, så det ville være lidt spild hvis jeg også skulle skrive noget. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Nu var det et spørgsmål til Sandratoft. Prøv at bed hende om at stoppe også. Jeg stillede dig et spørgsmål omkring anonymitet, du svarede, jeg gav dig thumps up for dit svar. Og Sandratoft blander sig. Du havde svaret mig og den var afsluttet da hun fortsætter. Så stop det der

Men du skrev den besked jeg svarede på som intet har med opslaget at gære og den anden sag var kørt rigeligt ud. Vi har forstået og i må tage den anden debat i PB 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Men du skrev den besked jeg svarede på som intet har med opslaget at gære og den anden sag var kørt rigeligt ud. Vi har forstået og i må tage den anden debat i PB 

Det havde en hel del med opslaget at gøre. Jeg spurgte ind til dit opslag. Færdig. Move on 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.