Mor og meget mere skriver:
Det er lige netop det, TS gør - stoler på, at han ikke er blevet snydt af den kvinde, som han i modsætning til os, der læser med, kender og har set i øjnene. Jeg kan ikke få ind i mit hoved, hvorfra du med overbevisning og uden at tøve bare ved, at hun vidste bedre. Og slet ikke, hvad du vil opnå med at dømme hende på baggrund af din subjektive version af, hvad alle kvinder pr. definition ved. Det viser sig jo gang på gang, at dét, der er basal og almen viden for mig, er ukendt for andre - et vice versa.
Hvis TS tager dig mere alvorligt end sin kæreste - hvad han forhåbentlig ikke gør - så har du præsteret at gøre deres fælles udfordring endnu større ved at så frø til mistænkeliggørelse. Tænk, dét synes jeg er sørgeligt!
Ja...? TS stolede på sin kæreste og hvad skete der? Hold nu, ingen voksne kvinder tror da på en p pille pause som effektiv prævention.
Tvivler stærkt på TS stoler mere på hvad jeg siger, end hans kæreste, men det ændrer da ikke at hun UD FRA HVAD JEG LÆSER har taget røven på ham, og mon ikke TS følte sig røvrendt allerede inden jeg skrev hvad jeg skrev. Hun har jo dobbelt op taget røven på ham, først ved at være blevet gravid og derefter vil tvinge ham til at være far.
Hvis der stod en mand og sagde, jamen jeg har prikket hul i kondomet, men det er jo kun et lillebitte hul på en stor overflade, ville vi så sige til kvinden der var blevet gravid, nu skal du bare være mor. Manden vidste jo ikke bedre? Hooooold nu....
Og hvorfor jeg føler mig så sikker på dét? Fordi der er masser kvinder der tager røven på deres mænd og bliver gravide. Hun VED at TS ikke vil være far, og holder så en p pille pause... Mm jaaaa...
Jeg håber da jeg tager fejl, men jeg kan jo kun svare ud fra hvad jeg læser, og stoler TS på sin kæreste ryster han jo bare på hovedet af mine indlæg