Føler mig udnyttet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2016

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Hold kæft, stakkels barn hun har  sikke en lortemor! Ville sku melde hende til kommunen nærmest, så rasende er jeg over at læse det her. 

Se mit svar ovenover dit, hvorfor jeg bla ikke tør. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Se mit svar ovenover dit, hvorfor jeg bla ikke tør. 

Læste det godt bagefter 

Anmeld

5. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hvis jeg skal være ærlig tør jeg ikke. Hun ville vide det var mig, og hun har før fået anonym anmeldelse, og alt det hun ville gøre når hun fandt synderen. Hun fandt ikke synderen men hun fik mistanke om en bestemt, og hun fik spredt en masse rygter i familien og manipuleret og skubbet vedkommende ud, og givet problemer. Havde hun haft børn ville hun også ha lagt falske anmeldelser som hævn. Og ærligt så har jeg ikke overskud til den slags og få en masse anmeldelser osv og det har hverken min mand eller børnene fortjent 

jeg er måske egoistisk men jeg må altså tænke på Line egne børn og sætte dem først 

Det er der ikke noget der hedder. Det har du pligt til! Det handler om et barn! 

Anmeld

5. juli 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Trist. 

Men noget er der jo galt. Drengen blir jo aldrig fysisk stimuleret = giver kuller i hovedet hos alle unger. 

Han er et barn der ikke nyder lukke ugerne i institutionen. 

Trist når du nu havde åbnet dit hjem. :-( 

Anmeld

5. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Det er der ikke noget der hedder. Det har du pligt til! Det handler om et barn! 

Ved du hvad, kommunen er allerede inde over, og jeg risikerer ikke at smadre 4 børns liv og hverdag, for 1 barn der allerede er fokus på. 

Anmeld

5. juli 2016

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Trist. 

Men noget er der jo galt. Drengen blir jo aldrig fysisk stimuleret = giver kuller i hovedet hos alle unger. 

Han er et barn der ikke nyder lukke ugerne i institutionen. 

Trist når du nu havde åbnet dit hjem. :-( 

Ja men er nået til, det venskab må slutte. Og når kommunen allerede er inde over, og er klar over tingene når der støtteperson i hjemmet, vil jeg ikke risikere mere. Har mine egne børn at tænke på. Håber det bedste for drengen, og synes det er trist  

Anmeld

5. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ved du hvad, kommunen er allerede inde over, og jeg risikerer ikke at smadre 4 børns liv og hverdag, for 1 barn der allerede er fokus på. 

Du skriver jo, at I overhovedet ikke bor i nærheden af hinanden, og ikke har noget med hinanden at gøre til hverdag. Derfor ses I sjældent. 

Hvordan tænker du så, at hun skulle kunne sprede rygter om dig i dit nærmiljø? 

I mine ører lyder det som dårlige undskyldninger, men så igen, jeg kunne heller ikke bare se på at et barn ikke får mad i en hel dag, men der er vi jo så forskellige. 

Anmeld

5. juli 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Men det er ikke sikkert at de er opmærksomme på lige det problem derfor er det altid en god ide, hvis man kan hjælpe yderligere. Det lyder til hun har behov for mere hjælp end lige det hun får.

Jeg har godt læst hvorfor du ikke vil kontakte kommunen, men det er da Mega sørgeligt alligevel. Tænk hvis du kunne hjælpe drengen.:

Anmeld

5. juli 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Men det er ikke sikkert at de er opmærksomme på lige det problem derfor er det altid en god ide, hvis man kan hjælpe yderligere. Det lyder til hun har behov for mere hjælp end lige det hun får.

Jeg har godt læst hvorfor du ikke vil kontakte kommunen, men det er da Mega sørgeligt alligevel. Tænk hvis du kunne hjælpe drengen.:

Det er vi enige om, men sådan hun behandlede sit familie medlem og de ting som kom da faren gik fra hende, så er jeg bare nød til at tænke på mine egne børn. Jeg vil ikke risikere at ødelægge vores 4 børns liv også selvom jeg har dyb empati for barnet 

Anmeld

5. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du skriver jo, at I overhovedet ikke bor i nærheden af hinanden, og ikke har noget med hinanden at gøre til hverdag. Derfor ses I sjældent. 

Hvordan tænker du så, at hun skulle kunne sprede rygter om dig i dit nærmiljø? 

I mine ører lyder det som dårlige undskyldninger, men så igen, jeg kunne heller ikke bare se på at et barn ikke får mad i en hel dag, men der er vi jo så forskellige. 

Det er ikke dårlige rygter i vores miljø jeg tænker på, her tænker jeg på manipulation og løgne og anmeldelser til kommunen jeg tænker på. Det samme skete da faren gik fra hende dengang, så havde han også valgt barnet fra. Hun beskyldte ham for vold mod barnet, og en masse andet, han endte med i en lang periode med ocervåget samvær da han endelig fik lov at se barnet. Det er indenfor de sidste par år han har fået fast samværd uden overvågning. Så nej det vil jeg ikke risikere, ved ikke hvad hun kan finde på. Men det er også nemt at sige hvis det ikke er en selv og egne børn der er i risiko hvis man laver en anmeldelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.