Hck skriver:
Jeg dømmer dig ikke, men jeg undre mig over at du selv starter denne tråd og fortæller hvordan du ser det. Som jeg læser det, er du mere trist over jeres familie/ veninde ferie (og jeg kan forstå dig 100 %, hvis du har regnet denne uge som noget helt andet end den var), men selvfølgelig reagerer folk på at du ikke reagerer på de observationer som du ser i den uge.
Det er jo netop det jeg gør, og jo er skuffet over hende, men da også frustreret men havde jeg mulighed havde jeg jo gjort noget, men kan ikke gøre mere og så er det bare ikke rart at bliver stemplet som en der er ligeglad ikke bekymrer sig og bruger dårlige undskyldninger. Men trods disse ting er det vel også okay jeg føler mig skuffet over hendes ageren og udnyttelse og jeg er lidt i chok over de sandheder som virkelig er gået op for mig. Men vores familie kan ikke rumme at skulle presses yderligere og må stole på at kommunen må gære deres arbejde når hun er under deres opsyn. Jeg behøver ikke skulle forklare specifikt hvilke gode grunde jeg har uden at få negativ stempling som en dårlig person
Anmeld