Der er meget mere i det end den debat der er her, og du tror jeg ikke forstår alvoren så forstår du heller ikke alvoren i de konsekvenser det vil give hvis jeg anmelder. Det er så dejlig nemt at sidde og dømme andre
Jeg har meget meget svært ved at sætte ind mig i, at du ikke føler et ansvar for at hjælpe din såkaldte venindes barn, uanset de konsekvenser du er bange for.
Det må jeg virkelig indrømme.
Du får det til at lyde som, at I nærmest vil få opsyn eller få fjernet jeres børn, hvis du valgte at tage kontakt til kommunen. Det lyder i mine ører helt fjollet.
Jeg tror du har fået kørt dig selv lidt op, for det vil aldrig nogensinde komme til at ske, at I vil få smadret jeres liv på baggrund af hende.
Det handler jo om barnets trivsel, ikke morens. Og hvis kommunen bliver opmærksom på hvad der egentlig foregår i hendes hjem, så kan det være at statsforvaltningen åbner øjnene for, at far måske er et bedre alternativ.
Det er jo ikke fordi hun er et udskrevet blad. Kommunen har jo netop kendskab til hende, så jeg ser ingen grund til at det på nogen som helst måde skulle kunne ramme dine børn eller dig.
Og nej, jeg ved ikke hvad der mere er i sagen, for jeg er ikke tankelæser. Jeg reagerer blot på, at du fortæller om et barn som ikke har det godt.
Anmeld