Realistisk husleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2016

MorTil3+

Rauw skriver:

Jeg har faktisk tre, men de to store har adresse hos faren. Og shit nogle regler. Godt jeg skal på su igen snart. Stakkels dem der er fanget på kh  De skal så bare dø af sult eller blive kriminelle nu? De bliver jo ik raske af at mangle penge. Av. 

Min svoger sagde også til det møde at han jo så var nødt til at blive kriminel igen, hvilket så endte ud i at de vil prøve at få ham i ressource forløb. Han har været sygemeldt i mange år pga en trafikulykke og røg på kontanthjælp da de strammede dagpengesystemet. Så ja det er lige præcis hva de får ud af det. Børn der sulter og tidligere kriminelle tyr til kriminaliteten igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

rytteriet

MorTil3+ skriver:

Min svoger sagde også til det møde at han jo så var nødt til at blive kriminel igen, hvilket så endte ud i at de vil prøve at få ham i ressource forløb. Han har været sygemeldt i mange år pga en trafikulykke og røg på kontanthjælp da de strammede dagpengesystemet. Så ja det er lige præcis hva de får ud af det. Børn der sulter og tidligere kriminelle tyr til kriminaliteten igen.

"Kriminel igen" ������

Anmeld Citér

25. maj 2016

MorTil3+

rytteriet skriver:

"Kriminel igen" ������

Ja for mange år siden var han kriminel. Hvad er der mærkeligt i det, man behøver ikke være kriminel hele sit liv fordi man har været det da man var ung.

Anmeld Citér

25. maj 2016

Abracadabra

Jeg gav 8500, da jeg var nyuddannet læge med en okay indkomst. Det løb rundt, og jeg havde da også råd til sjov og ballade, men faktisk syntes jeg dengang, at jeg brugte alle mine penge på at bo. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Benjamins'mor

Rauw skriver:

Jeg har bare lige igår modtaget en mail fra min sagsbehandler hvor i hun forklare at med et barn i hjemmet som enlig får jeg min normale kh på 9500 efter skat samt 600kr ca i boligstøtte pr 1 oktober hvis jeg ikke når op i timer. Og hvis jeg kommer op i timer kan jeg få mere i boligstøtte. Underligt hun siger noget der ikke skulle passe. Jeg starter dog i skole til august men det ved hun jo ikke. 

De 225 timer er det om måneden eller om året?

Jeg har 16 timer om ugen. Er godt nok ikke enlig, bare nysgerrig. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Rauw

Benjamins'mor skriver:

Tror det er om året ? Haha. Man kan jo dårligt nå 225 timer på en måned 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman
Benjamins'mor skriver:

Mon ik det er om året?? - en fuldtidsansat arbejder i gennemsnittet 160 timer om måneden

Anmeld Citér

25. maj 2016

loop

MorTil3+ skriver:

Loftet på de 15xxx er ens for alle, dvs det meste af boligsikringen ryger. Hvis man så ikke overholder 225 timers reglen trækker de yderligere i kontanthjælpen.

Ikke hvis man erklæres uarbejdsdygtig af ens sagsbehandler. Jeg hjælper en veninde med at læse breve breve. Hun har fået brev om at hun ikke vil blive trukket. Hun kan ikke arbejde 225 timer.

Anmeld Citér

25. maj 2016

Benjamins'mor

Mamman skriver:

Mon ik det er om året?? - en fuldtidsansat arbejder i gennemsnittet 160 timer om måneden

Okay, jeg var bare nysgerrig.

Anmeld Citér

25. maj 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Ikke hvis man erklæres uarbejdsdygtig af ens sagsbehandler. Jeg hjælper en veninde med at læse breve breve. Hun har fået brev om at hun ikke vil blive trukket. Hun kan ikke arbejde 225 timer.

Er det noget hun har søgt om?

Min sagsbehandler svare ikke på mine spørgsmål, trods jeg direkte har spurgt ind til det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.