Loa skriver:
Men han valgte vel selv dengang at være kriminel? Ingen tvang ham vel til det....
Så skal samfundet vel ikke bøde for, hvis han efterfølgende har svært ved at få et job?
Han har ikke svært ved at få job, han var selvstændig op til ulykken men måtte lukke firmaet da han kørte galt. Men han kommer nok aldrig til at arbejde igen pga de skader han fik, men han hænger nu i kontanthjælpssystemet ligesom tusinder af andre syge der heller ikke kan arbejde, fordi ingen tænker på at de skal videre i systemet. Folk der er meget syge kan ikk bare tage sig sammen som mange af jer i arbejde mener vi skal. Ihh jeg kan bare blive så sur over det, hang selv i det lorte system i så mange år indtil jeg fik en fantastisk sagsbehandler som havde en smule menneskelig indsigt og sendte mig videre og jeg er nu førtidspensionist. Men så skærpede de også de regler. De kan jo ligeså godt tage alle de syge og sende dem væk og lade dem sulte og dø, for det er det, det ender med når de år efter år strammer op for at få folk i arbejde, de glemmer bare lige den del der faktisk er syge og ikke snylter på systemet. Slutter nu inden jeg koger helt over pga den lorte regering.
Anmeld
Citér