Ansemusen skriver:
Hvorfor sådan et negativt indlæg? Det neste vi gør er at snakke om hvorvidt det er okay eller ej. Sundhedsstyrrelsens anbefalinger hedder 0 alkohol og så bliver man i tvivl. Jeg giver udtryk for, at jeg synes at det burde være okay, men at jeg er nervøs for HVIS nu det ikke er. Vi er alle forskellige med forskellige bekymringer. Men sådan et svar synes jeg altså ikke er særlig brugbart eller venligt indstillet 
Når nu sundhedsstyrelsens anbefalinger lyder, som du har citeret, så er diskussionen vel ikke så lang?
Jeg har ikke haft til hensigt at smide noget negtivt indlæg, og jeg vil heller ikke slå på tromme for at man skal tylle rødvinssauce, mens man er gravid.
Tværtimod mener jeg helt alvorligt, at man bør alkosrceene enhver form for fødevare. man indtager - så længe samme screening omfatter - parabener, parafumer, e-numre, gensplejsede-og/eller modificerede indholdsstoffer, kunstig pigmentering, kunstig stivelse, genmodificeret indhold af majs osv.
Jeg har persopnligt gjort alt for at undgå alle de ting, Men dét jeg alligevel er mest stolt af er, at være flyttet væk fra byen. Der kan ske de mest forfærdelige ting med børn, der har været fostre i et storbymiljø.
Jeg får selv den vildeste hovedpine af en køretur henover rådhuspladsen i vores allesammens hovedstad. Godt jeg ikke har haft mine ufødte børn med på den tur.
- Helle 7. kartoffelrække - E- certificeret - og stolt
Anmeld