Hvor hysse er I med alkohol i maden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

Ansemusen

Dorthe: Jeg kan jo heldigvis hverken lide vin eller øl, det gør det så dejlig nemt!  Stakkels jer der bliver fristet konstant! Mht. udvoksning og kæreste, er det heldigvis mest mig der synes det er et problem, hihi. Han er bare en engel, synes jeg er SÅ lækker som jeg er (ved ikke helt hvorfor, sikkert fordi han elsker mig og er godt og grundigt blind *griner*) og så synes han også om alle de penge vi sparer når jeg ikke farver hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Dorthe: Jeg kan jo heldigvis hverken lide vin eller øl, det gør det så dejlig nemt!  Stakkels jer der bliver fristet konstant! Mht. udvoksning og kæreste, er det heldigvis mest mig der synes det er et problem, hihi. Han er bare en engel, synes jeg er SÅ lækker som jeg er (ved ikke helt hvorfor, sikkert fordi han elsker mig og er godt og grundigt blind *griner*) og så synes han også om alle de penge vi sparer når jeg ikke farver hår

Hvor dejligt for dig, at du har sådan en kæreste
Jeg synes nu ikke det er svært at undvære....jeg er jo gravid og det vil opveje et hvert glas vin eller en øl anytime  

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Tænkte nok du ville komme med sådan et klogt svar a lá det  For nej, det er INTET at opgive for sit elskede barn! Og det føles også ret godt, at skulle opre noget for det. Den eneste måde man lige nu kan vise sit barn kærlighed!

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Tænkte nok du ville komme med sådan et klogt svar a lá det  For nej, det er INTET at opgive for sit elskede barn! Og det føles også ret godt, at skulle opre noget for det. Den eneste måde man lige nu kan vise sit barn kærlighed!

TAK!...blir sådan lidt  over hvor meget  man kan føle for noget der er så lillebitte...det er vildt, ikke?

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Jo det er ret skræmmende faktisk! Også hvor bange man faktisk er for at noget skal gå galt! Jeg er simpelthen så bange for at tabe barenet lige i disse dage. Eller har hele tiden været bange, men er MEGET bange nu!! På onsdag er der tre uger til 12. uge, så kan jeg forhåbentlig begynde at slappe bare lidt mere af!

Anmeld

27. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Åh hvor jeg kender det.
Jeg arbejder på Christianshavn og Torvegade er virkelig forurenet. Og hvem forsøger at holde vejret fra metroen og over til arbejdet? 

Jeg har selv spist sådan en kage og fik først af vide der var alkohol i, da jeg var ca 2/3  igennem. Jeg fik også dårlig samvittighed selvom jeg ved det er åndssvagt og ikke skadeligt eftersom det er det enste alkohol jeg har fået igennem hele min graviditet. /Hvis vi ser bort fra det glas rødvin og den halve øl jeg drak inden jeg opdagede jeg gravid.

Som en veninde sagde til mig, er det utroligt at vi allerede inden fødslen føler os som dårlige mødre.

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har ikke læst tråden, men med fare for at blive udstødt fra baby.dk indrømmer jeg at jeg ved ganske ganske særlige lejligheder godt kunne finde på at drikke et halvt glas vin. Det ville måske finde sted 2-3 gange i løbet af min graviditet og jeg skammer mig ikke over det.

Jeg bruger også make up af og til (chok!!!!). Til gengæld ryger jeg ikke, jeg vasker og smører mig i neutralprodukter og spiser 50-50 økologisk.

Jeg er da imponeret over at så mange af jer har en helt ren livsstil og aldrig synder, men jeg ville aldrig kunne leve sådan selv, det er en alt for klinisk for mig...

KH
Rosa

Anmeld

27. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Ansemusen skriver:

På onsdag er der tre uger til 12. uge, så kan jeg forhåbentlig begynde at slappe bare lidt mere af!

Ja, og så er vi så dem der er i 32. uge og stadig ser ulykken komme væltende.
Heldigvis tror jeg du er mindre sindssyg end jeg er.

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Jo det er ret skræmmende faktisk! Også hvor bange man faktisk er for at noget skal gå galt! Jeg er simpelthen så bange for at tabe barenet lige i disse dage. Eller har hele tiden været bange, men er MEGET bange nu!! På onsdag er der tre uger til 12. uge, så kan jeg forhåbentlig begynde at slappe bare lidt mere af!

Puhh hvor jeg kender det...har lige haft en mega  fordi jeg er bange og går herhjemme og ikke kan dele det med nogen...men så har jeg heldigvis dig/jer herinde som jeg kan læsse af på
Jeg er kun halvvejs til de 12 uger...laaang tidat være urolig i, men har heldigvis også mange tidspunkter hvor jeg kan glæde mig over dette mirakel...og så går det hele ligesom lidt igen

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg har ikke læst tråden, men med fare for at blive udstødt fra baby.dk indrømmer jeg at jeg ved ganske ganske særlige lejligheder godt kunne finde på at drikke et halvt glas vin. Det ville måske finde sted 2-3 gange i løbet af min graviditet og jeg skammer mig ikke over det.

Jeg bruger også make up af og til (chok!!!!). Til gengæld ryger jeg ikke, jeg vasker og smører mig i neutralprodukter og spiser 50-50 økologisk.

Jeg er da imponeret over at så mange af jer har en helt ren livsstil og aldrig synder, men jeg ville aldrig kunne leve sådan selv, det er en alt for klinisk for mig...

KH
Rosa

Tror også det er vigtigt at finde en god balance...så det hele ikke blir FOR klid og sygeligt..jeg er også ret sikker på, at vi alle har en fornuftig tilgang til det og ikke kammer (alt for meget) over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.