Det er meget sejt at du kan holde dig tilbage med testene. Jeg plejer heller ikke at gøre det ekstremt tidligt, men omkring et par dage før forventet mens plejer jeg ikke at kunne lade være. 
Men fedt, at du kunne mærke det sidste gang. Jeg har jo ingen erfaring med at være gravid, men føler mig egentlig generelt i ret dårlig kontakt med min krop, haha. Kan hverken mærke ægløsning eller nogen former for effekt af hormonstimulering.
Jeg krydser i hvert fald fingre for dig. Det var også på 2. dagen du fik lagt tilbage ikke? Det er nok derfor jeg også er skeptisk omkring mine egne chancer. Der er bare så mange ting, der kan gå galt med et 4-cellet æg inden det overhovedet har chancen for at implantere sig 

Jeg ved ikke om det er sejt, for at være ærlig, tør jeg ikke fordi jeg er bange for, den er negativ
jeg er så træt af at blive skuffet gang efter gang.
Jeg har også en kort luteal fase på max.10 dage så jeg var faktisk gået 2 dage over tid sidste gang. Så normalt når jeg overhedet ikke at teste..så er jeg ikke gravid, tror jeg desværre min mens kommer om få dage..hvis ikke crinonen selvfølgelig forsinker min mens.
Jeg fik ægget lagt op på 3.dagen men den var også kun 4 -cellet, tror jeg.. Men det var de andre også og 2 af dem udviklede sig til blastocyster, så at den kun var 4. Cellet, tror jeg ikke du skal være nervøs for

Ej hvor sjovt, jeg har det lige sådan med hormonerne, har absolut ingen bivirkninger. Jeg mærker heller ikke min æl så derfor var jeg ikke i tvivl sidste gang da jeg var gravid..men som sagt det endte i MA så måske er ingen 'symptomer' alligevel ikke så skidt
Jeg håber da den er der for os begge to 

Anmeld
Citér