Kun 3 (4) æg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2016

Mortil2piger18

Gitten skriver:

Kunne du mærke det ikke blev til noget ?

hvor længe skal du holde pause .

håber det lykkes for jer

Næ det ved jeg ikke. Testede jo bare negativ. Du kan ikke forvente at mærke noget. Det er langt fra alle der kan det når det er så tidligt. Så det kan du ikke regne med. Man skal holde pause 1 cyklus efter behandling fordi kroppen er underlig efter alle de hormoner 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

mth

KissMeKissMeKissMe skriver:

Ah okay. Jeg havde også en klar fornemmelse af negativt resultat. Nu må mens bare gerne dukke op!!! Man vil jo gerne videre. 

Men fedt at I får et fryseforsøg. Så slipper du for stikkeriet. Selvom jeg klart synes crinone er det værste af det hele 

Ja det er lidt klamt..men det kunne ikke holde min mens tilbage, eller jo lidt, jeg havde lutealfase på 14 dage første gang nogensinde. Jeg synes min mens var normal, blødte i 3 dage og det var så det..heldigvis..mon ikke din dukker snart op, al den unødvendige ventetid vil man jo helst slippe for ..

Anmeld Citér

11. maj 2016

Gitten

Kærlighedogkildevand skriver:

Næ det ved jeg ikke. Testede jo bare negativ. Du kan ikke forvente at mærke noget. Det er langt fra alle der kan det når det er så tidligt. Så det kan du ikke regne med. Man skal holde pause 1 cyklus efter behandling fordi kroppen er underlig efter alle de hormoner 

Det er nok også bare fordi jeg er så nervøs .

men må se hvad blodprøver ned siger.

er det en måneden du ca skal holde pause 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Mortil2piger18

Gitten skriver:

Det er nok også bare fordi jeg er så nervøs .

men må se hvad blodprøver ned siger.

er det en måneden du ca skal holde pause 

Kommer an på hvor lang min cyklus er. Den kan også vare 2 mdr nogle gange. 

Anmeld Citér

11. juni 2016

mth

Hej piger,

Hvad er status med jer?Jeg fik min mens i torsdags, og er nu meldt til vores første fryseforsøg. Jeg er igår begyndt på østradiol som skal gøre min slimhinde tykkere, og skal scannes den 23.6. Jeg vil i denne måned supplere behandlingen med akupunktur, og så må vi se om der kunne være gevindst denne gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.