Kun 3 (4) æg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2016

Mortil2piger18

Baby-Crazy skriver:

Hmm hvad skal jeg tænke? 

Jeg var til scanning igår onsdag, så vi kunne få svar på hvor mange æg der var ved at være klar til IVF. Jeg havde allerede fået af vide at jeg nok ikke ville få mange æg, da jeg har lille ægreserve. Lægen håbede på 5-6 æg, men det blev kun til 3... En 4. Når måske at blive klar.

igår aftes tog jeg gonal-F og skal tage Ovitrelle i aften.... Ægudtagning er lørdag morgen.

Jeg er så trist over så få æg! Ved godt nogen siger hellere få og god kvalitet fremfor kvantitet. Men er kvaliteten bedre fordi der er få... ? Det er de vel ikke 

Er så nervøs for at jeg ender med ingen æg til oplægning! Er det først ved ægoplægning de kan sige noget om hvor gode æggene er?

Jeg fik 7 æg ud. 3 befrugtet, kun 2 delte sig. Det ene fik jeg lagt tilbage og det andet på frys. Jeg finder ud SF på mandag om jeg er gravid eller ej. Selvom jeg har mine anelser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Baby-Crazy skriver:

Ja det er jo det... Man vil bare have der er 100 æg 

Øv hvor trist der ikke var nogen at lægge tilbage! Frygter virkelig jeg ender med det samme!!!

Jeg forstår ikke det med bedre kvalitet! Kan ikke se hvorfor de skulle være bedre 

Nej, jeg var også skeptisk omkring det med bedre kvalitet 

Forstår godt du frygter det. Jeg skal nok krydse fingre. Skal selv have taget æg ud mandag, så vi kan næsten følges ad. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Baby-Crazy

grinny skriver:

De sagde ikke direkte bedre kvalitet, men de sagde at ved færre æg har kroppen mere "energi" til de enkelte æg end hvis der er mange - så ja det er ved bedre kvalitet?

Jaaaa.... Der kan måske være noget der 

Anmeld Citér

21. april 2016

Baby-Crazy

Kærlighedogkildevand skriver:

Jeg fik 7 æg ud. 3 befrugtet, kun 2 delte sig. Det ene fik jeg lagt tilbage og det andet på frys. Jeg finder ud SF på mandag om jeg er gravid eller ej. Selvom jeg har mine anelser 

Kun to ud af syv?

Det er lige derfor jeg er bange for at mine tre små ikke klare skærene.... Synes mine chancer er små... Må bare håbe 

Anmeld Citér

21. april 2016

Baby-Crazy

KissMeKissMeKissMe skriver:

Nej, jeg var også skeptisk omkring det med bedre kvalitet 

Forstår godt du frygter det. Jeg skal nok krydse fingre. Skal selv have taget æg ud mandag, så vi kan næsten følges ad. 

Ja det kan vi da

rigtig meget held og lykke til dig!

Anmeld Citér

21. april 2016

Rtjm05

Baby-Crazy skriver:

Hmm hvad skal jeg tænke? 

Jeg var til scanning igår onsdag, så vi kunne få svar på hvor mange æg der var ved at være klar til IVF. Jeg havde allerede fået af vide at jeg nok ikke ville få mange æg, da jeg har lille ægreserve. Lægen håbede på 5-6 æg, men det blev kun til 3... En 4. Når måske at blive klar.

igår aftes tog jeg gonal-F og skal tage Ovitrelle i aften.... Ægudtagning er lørdag morgen.

Jeg er så trist over så få æg! Ved godt nogen siger hellere få og god kvalitet fremfor kvantitet. Men er kvaliteten bedre fordi der er få... ? Det er de vel ikke 

Er så nervøs for at jeg ender med ingen æg til oplægning! Er det først ved ægoplægning de kan sige noget om hvor gode æggene er?

Jeg fik taget 4 æg ud, på 2. Dagen havde alle 4 delt sig, jeg fik lagt et op, de tre sidste blev dyrket videre, et klarede det til frys og nu er jeg gravid med det jeg fik lagt op 

Jeg var også rigtig skuffet over der ikke var flere æg, så jeg kan godt følge dig, jeg  for at guldægget er der 

Anmeld Citér

22. april 2016

mth

Jeg skal til min første ægudtagning i dag.  Var til skanning i tirsdags hvor kun 2 var klar men der var flere som måske er blevet modne. Jeg havde en som var vokset 10 mm på 3 dage så jeg har ikke mistet håbet endnu..Men er ligesom dig bange for at der ikke er nok æg til ægoplægning på mandag . Jeg krydser fingre for os begge to

Anmeld Citér

22. april 2016

Baby-Crazy

rikkeivalo skriver:

Jeg fik taget 4 æg ud, på 2. Dagen havde alle 4 delt sig, jeg fik lagt et op, de tre sidste blev dyrket videre, et klarede det til frys og nu er jeg gravid med det jeg fik lagt op 

Jeg var også rigtig skuffet over der ikke var flere æg, så jeg kan godt følge dig, jeg  for at guldægget er der 

Dejligt med en god historie

stort tillykke! Håber mine æg er lige så gode 

Anmeld Citér

22. april 2016

Baby-Crazy

mth skriver:

Jeg skal til min første ægudtagning i dag.  Var til skanning i tirsdags hvor kun 2 var klar men der var flere som måske er blevet modne. Jeg havde en som var vokset 10 mm på 3 dage så jeg har ikke mistet håbet endnu..Men er ligesom dig bange for at der ikke er nok æg til ægoplægning på mandag . Jeg krydser fingre for os begge to

Held og lykke 

Anmeld Citér

22. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Baby-Crazy skriver:

Ja det kan vi da

rigtig meget held og lykke til dig!

Tak! Har lige været til sidste scanning inden ÆU mandag. Der er omkring 5 store og så 5 mindre på en 13 mm. Så nu bliver jeg sat op i dosis de sidste dage, så de små måske kan nå at komme med. Jeg håber. Og frem for alt håber jeg bare, at der ikke er for mange tomme. 

Jeg krydser rigtigt mange gange fingre for dig! Det vigtigste er jo trods alt ægkvaliteten  Du må endelig opdatere, når de er blevet taget ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.