Kun 3 (4) æg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2016

Baby-Crazy

Kærlighedogkildevand skriver:

Ægoplægningen skal du ikke frygte! Det tager 2 min.  Pøj pøj 

Tak for det

jeg prøver virkelig at tage det roligt og tænke at det er det bedste der nogensinde er sket mig. Et befrugtet æg i livmoderen har jeg jo aldrig prøvet før, da mine æggeledere er lukket. Så det er jo ret stort

Det er det forbandede næb og så er min livmoderhals faktisk også snæver. Måtte i fuld narkose sidst lægen skulle den vej. Alt er bare tillukket på mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

mth

Baby-Crazy skriver:

Så har jeg overstået ægudtagning.... Og ja for at sige det lige ud, så er det det værste jeg nogensinde har gået igennem 

nu skal det lige siges at jeg lider af bækkenbundsspændinger og jeg har meget svært ved at få "næbbet" ind så det var så smertefuldt i sig selv.

Så skulle jeg selvfølgelig være så uheldig at min "gode" æggestok lå bag livmoderen. Så sygeplejersken må trykke så hårdt på min mave at hun også selv var ved at dejse om af udmattethed 

Vi kom alle igennem det... Med 5 æg hvoraf 3 forhåbentlig var modne nok! Og så blev det ICSI da min kæreste pludselig kun havde 1mio fremfor 11 mio ved sidste prøve.

Nu er ventetiden den næste onde og hvis vi når så langt, ved jeg ikke hvordan jeg skal komme igennem ægoplægningen

Jeg havde tænkt på hvordan det var gået for dig..Har helt dårlig med at jeg har bildt dig ind at det ville være nemt men dejligt at høre at du også havde 5 æg.. Jeg krydser   For der mindst er et æg som klarer sig ..Jeg er selv nervøs for at Ægoplægningen på mandag bliver aflyst, men  prøver at lade være med at spekulere alt for meget på det, jeg kan jo alligevel ikke gøre fra eller til.. 

Anmeld Citér

23. april 2016

Baby-Crazy

mth skriver:

Jeg havde tænkt på hvordan det var gået for dig..Har helt dårlig med at jeg har bildt dig ind at det ville være nemt men dejligt at høre at du også havde 5 æg.. Jeg krydser   For der mindst er et æg som klarer sig ..Jeg er selv nervøs for at Ægoplægningen på mandag bliver aflyst, men  prøver at lade være med at spekulere alt for meget på det, jeg kan jo alligevel ikke gøre fra eller til.. 

Det er helt okay... Det er jo desværre ikke ens for alle... Og vi var vist i hver vores ende af skalaen 

til os begge mandag 

Anmeld Citér

25. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Så er ÆU overstået. Fik 6 æg ud og nu vil de ringe efter middag og fortælle hvor mange der var modne. Jeg er bange for, at en stor del af dem er umodne, da flere af ægblærerne ikke var så store 

Hvordan går det hos jer?

Anmeld Citér

25. april 2016

Baby-Crazy

Vi fik det frygtet opkald... Kun to æg havde været modne men havde ikke delt sig... 

Anmeld Citér

25. april 2016

esioul

Baby-Crazy skriver:

Vi fik det frygtet opkald... Kun to æg havde været modne men havde ikke delt sig... 

øv øv øv 

Jeg føler med dig, det er det værste opkald

Anmeld Citér

25. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Baby-Crazy skriver:

Kram. Det opkald fik jeg sidst og er sikker på det også kommer denne gang, da de lige har ringet og sagt, at kun 3 ud af 6 var modne. Så jeg er psykisk i gang med at forberede mig på, at der bliver en næste gang. 

Anmeld Citér

25. april 2016

mth

KissMeKissMeKissMe skriver:

Så er ÆU overstået. Fik 6 æg ud og nu vil de ringe efter middag og fortælle hvor mange der var modne. Jeg er bange for, at en stor del af dem er umodne, da flere af ægblærerne ikke var så store 

Hvordan går det hos jer?

Vi er lige kommet hjem fra klinikken, 4 ud af 5 æg havde delt sig rigtigt, og de 3 der er tilbage bliver dyrket videre. Jeg er så lettet lige nu, havde slet ikke turdet håbe på at det kunne gå så godt

Anmeld Citér

25. april 2016

mth

Baby-Crazy skriver:

Åh nej, det er jeg virkelig ked af at høre.. Jeg føler virkelig med dig.. 

Anmeld Citér

25. april 2016

KissMeKissMeKissMe

mth skriver:

Vi er lige kommet hjem fra klinikken, 4 ud af 5 æg havde delt sig rigtigt, og de 3 der er tilbage bliver dyrket videre. Jeg er så lettet lige nu, havde slet ikke turdet håbe på at det kunne gå så godt

Hvor er det bare dejligt. Du må virkelig have gode æg 

Jeg håber jeg kan gøre dig kunsten efter, nu hvor vi kun har 3 æg at gøre godt med. 

Det kan ikke blive onsdag hurtigt nok. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.