Kun 3 (4) æg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2016

mth

Baby-Crazy skriver:

Held og lykke 

Så er jeg kommet hjem igen, jeg synes ikke selve indgrebet var slem, der gjorde ikke ondt og var ret hurtigt overstået. Eller så var jeg bare så skæv af morfin at  jeg havde mistet tidsfornemmelsen  jeg havde 5 æg, på trods af flere tomme æggeblærer, så nu venter vi spændt hvor mange klarer sig til mandag. Held og lykke i morgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

Baby-Crazy

KissMeKissMeKissMe skriver:

Tak! Har lige været til sidste scanning inden ÆU mandag. Der er omkring 5 store og så 5 mindre på en 13 mm. Så nu bliver jeg sat op i dosis de sidste dage, så de små måske kan nå at komme med. Jeg håber. Og frem for alt håber jeg bare, at der ikke er for mange tomme. 

Jeg krydser rigtigt mange gange fingre for dig! Det vigtigste er jo trods alt ægkvaliteten  Du må endelig opdatere, når de er blevet taget ud. 

Tusind tak 

ih hvor spændende... Kan jo være du står med 10 flotte æg! 

Anmeld Citér

22. april 2016

Baby-Crazy

mth skriver:

Så er jeg kommet hjem igen, jeg synes ikke selve indgrebet var slem, der gjorde ikke ondt og var ret hurtigt overstået. Eller så var jeg bare så skæv af morfin at  jeg havde mistet tidsfornemmelsen  jeg havde 5 æg, på trods af flere tomme æggeblærer, så nu venter vi spændt hvor mange klarer sig til mandag. Held og lykke i morgen 

Tusind tak... Jeg er ved at gå til af spænding!

Det er rigtig rart at høre det ikke var slemt! Har også bare tænkt mig at sige rigelig morfin tak 

5 æg, det er da flot! Krydser alt hvad jeg har  

Anmeld Citér

22. april 2016

mth

Baby-Crazy skriver:

Tusind tak... Jeg er ved at gå til af spænding!

Det er rigtig rart at høre det ikke var slemt! Har også bare tænkt mig at sige rigelig morfin tak 

5 æg, det er da flot! Krydser alt hvad jeg har  

Jeg synes ikke du skal være nervøs, for mig gik det som sagt ret smertefrit, og var faktisk en positiv oplevelse . Jeg har haft lidt svært at holde mig vågen her efter ægudtagning men ingen smerter, kvalme eller lign.  

Anmeld Citér

22. april 2016

Baby-Crazy

mth skriver:

Jeg synes ikke du skal være nervøs, for mig gik det som sagt ret smertefrit, og var faktisk en positiv oplevelse . Jeg har haft lidt svært at holde mig vågen her efter ægudtagning men ingen smerter, kvalme eller lign.  

Det lyder perfekt... Hvis det værste er en god lur så er det ikke så tosset 

Og masser af chokolade når man vågner 

Anmeld Citér

22. april 2016

Rtjm05

Baby-Crazy skriver:

Dejligt med en god historie

stort tillykke! Håber mine æg er lige så gode 

Tak Jeg krydser fingre for at det er super æg du har....

Held og lykke ☺ 

Anmeld Citér

23. april 2016

Baby-Crazy

Så har jeg overstået ægudtagning.... Og ja for at sige det lige ud, så er det det værste jeg nogensinde har gået igennem 

nu skal det lige siges at jeg lider af bækkenbundsspændinger og jeg har meget svært ved at få "næbbet" ind så det var så smertefuldt i sig selv.

Så skulle jeg selvfølgelig være så uheldig at min "gode" æggestok lå bag livmoderen. Så sygeplejersken må trykke så hårdt på min mave at hun også selv var ved at dejse om af udmattethed 

Vi kom alle igennem det... Med 5 æg hvoraf 3 forhåbentlig var modne nok! Og så blev det ICSI da min kæreste pludselig kun havde 1mio fremfor 11 mio ved sidste prøve.

Nu er ventetiden den næste onde og hvis vi når så langt, ved jeg ikke hvordan jeg skal komme igennem ægoplægningen

Anmeld Citér

23. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Baby-Crazy skriver:

Så har jeg overstået ægudtagning.... Og ja for at sige det lige ud, så er det det værste jeg nogensinde har gået igennem 

nu skal det lige siges at jeg lider af bækkenbundsspændinger og jeg har meget svært ved at få "næbbet" ind så det var så smertefuldt i sig selv.

Så skulle jeg selvfølgelig være så uheldig at min "gode" æggestok lå bag livmoderen. Så sygeplejersken må trykke så hårdt på min mave at hun også selv var ved at dejse om af udmattethed 

Vi kom alle igennem det... Med 5 æg hvoraf 3 forhåbentlig var modne nok! Og så blev det ICSI da min kæreste pludselig kun havde 1mio fremfor 11 mio ved sidste prøve.

Nu er ventetiden den næste onde og hvis vi når så langt, ved jeg ikke hvordan jeg skal komme igennem ægoplægningen

Kram og godt gået  Det lyder som en hård omgang. Personligt synes jeg det er 10 gange værre at have menstruation sådan rent smertemæssigt, men sådan reagerer man jo forskelligt. Men jeg har heller ikke prøvet at sygeplejersken blev nødt til at trykke på noget som helst. Igen. Flot klaret 

Men fedt med 5 æg. Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at der er et godt et imellem. 

Mht sædkvaliteten kender jeg alt til det. Vi stod på et par måneder og var gået fra 84 mio til 5 mio til sidste gang, hvor der var 1 mio. Og ingen kan sige hvorfor. Det er meget mystisk. Godt man har ICSI 

Anmeld Citér

23. april 2016

Mortil2piger18

Ægoplægningen skal du ikke frygte! Det tager 2 min.  Pøj pøj 

Anmeld Citér

23. april 2016

Baby-Crazy

KissMeKissMeKissMe skriver:

Kram og godt gået  Det lyder som en hård omgang. Personligt synes jeg det er 10 gange værre at have menstruation sådan rent smertemæssigt, men sådan reagerer man jo forskelligt. Men jeg har heller ikke prøvet at sygeplejersken blev nødt til at trykke på noget som helst. Igen. Flot klaret 

Men fedt med 5 æg. Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at der er et godt et imellem. 

Mht sædkvaliteten kender jeg alt til det. Vi stod på et par måneder og var gået fra 84 mio til 5 mio til sidste gang, hvor der var 1 mio. Og ingen kan sige hvorfor. Det er meget mystisk. Godt man har ICSI 

Tak 

nej det er da godt nok mærkeligt med den sædkvalitet! Min kæreste blev noget slukøret! Han har det i forvejen dårligt over ikke at kunne gøre mere, men at han så heller ikke leverer mere. Det trykker lidt på mandommen

Lige nu kan jeg ikke forstille mig at skulle gå igennem det her igen! Så jeg håber så inderligt at der er gevinst!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.