Kun 3 (4) æg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2016

KissMeKissMeKissMe

mth skriver:

Jeg ved ikke om det er sejt, for at være ærlig, tør jeg ikke fordi jeg er bange for, den er negativ   jeg er så træt af at blive skuffet gang efter gang.

Jeg har også en kort luteal fase på max.10 dage så jeg var faktisk gået 2 dage over tid sidste gang. Så normalt når jeg overhedet ikke at teste..så er jeg ikke gravid, tror jeg desværre min mens kommer om få dage..hvis ikke crinonen selvfølgelig forsinker min mens. 

Jeg fik ægget lagt op på 3.dagen men den var også kun 4 -cellet, tror jeg.. Men det var de andre også og 2 af dem udviklede sig til blastocyster, så at den kun var 4. Cellet, tror jeg ikke du skal være nervøs for

Ej hvor sjovt, jeg har det lige sådan med hormonerne, har absolut ingen bivirkninger. Jeg mærker heller ikke min æl så derfor var jeg ikke i tvivl sidste gang da jeg var gravid..men som sagt det endte i MA så måske er ingen 'symptomer' alligevel ikke så skidt  

Jeg håber da den er der for os begge to 

Ja okay. Kan godt se, at det ser anderledes ud, når lutealfasen er kort. Min er 15 dage, så jeg venter altid på mens, når testen efter et en 12-13 dage er negativ. Men det er da spændende om mens bliver væk om et par dage - crinone eller ej. 

Men det er meget fedt, at dine æg bare udviklede sig videre. Så slipper du også for hele nålestikkeriet i næste måned, hvis denne måned ikke lykkes (men det tror vi jo stadig på ).

Jeg tror du har bedre æg end jeg har, for jeg har fået 5 ud i alt, hvoraf alle undtagen det jeg ruger på nu, er døde inden det overhovedet delte sig. 

Jeg har nu oveni hatten enten fået omgangssyge eller også er det bivirkningerne af hormonerne. Har ligget siden klokken 7 i morges og kastet op, hvilket jeg ellers aldrig gør. Håber ikke, at det er en bivirkning ved crinone, for så kan det jo risikere at fortsætte i lang tid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2016

mth

KissMeKissMeKissMe skriver:

Ja okay. Kan godt se, at det ser anderledes ud, når lutealfasen er kort. Min er 15 dage, så jeg venter altid på mens, når testen efter et en 12-13 dage er negativ. Men det er da spændende om mens bliver væk om et par dage - crinone eller ej. 

Men det er meget fedt, at dine æg bare udviklede sig videre. Så slipper du også for hele nålestikkeriet i næste måned, hvis denne måned ikke lykkes (men det tror vi jo stadig på ).

Jeg tror du har bedre æg end jeg har, for jeg har fået 5 ud i alt, hvoraf alle undtagen det jeg ruger på nu, er døde inden det overhovedet delte sig. 

Jeg har nu oveni hatten enten fået omgangssyge eller også er det bivirkningerne af hormonerne. Har ligget siden klokken 7 i morges og kastet op, hvilket jeg ellers aldrig gør. Håber ikke, at det er en bivirkning ved crinone, for så kan det jo risikere at fortsætte i lang tid. 

Ej hvor irriterende.. Sikke en uge du har haftHåber du snart får det bedre  og lad os håbe det ikke er crinonen

Jeg tror også det gør at jeg har svært ved at blive gravid. Men til gengæld er ventetiden ikke helt så lang  Jeg tænker også at det må være et godt tegn at så mange æg delte sig rigtigt, i forhold til at der ikke var så mange til at starte med. Ved Ægoplægningen sagde lægen faktisk at den havde travlt med at sidde sig fast, og skulle lægges op i 2 omgange..men jeg synes godt nok jeg er begyndt at være oppustet, og det er jeg tit lige op til mens.. 

Men nu må vi se, jeg skal nok give en Update igen om nogle dage.

Rigtig god bedring .

Anmeld Citér

10. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

mth skriver:

Ej hvor irriterende.. Sikke en uge du har haftHåber du snart får det bedre  og lad os håbe det ikke er crinonen

Jeg tror også det gør at jeg har svært ved at blive gravid. Men til gengæld er ventetiden ikke helt så lang  Jeg tænker også at det må være et godt tegn at så mange æg delte sig rigtigt, i forhold til at der ikke var så mange til at starte med. Ved Ægoplægningen sagde lægen faktisk at den havde travlt med at sidde sig fast, og skulle lægges op i 2 omgange..men jeg synes godt nok jeg er begyndt at være oppustet, og det er jeg tit lige op til mens.. 

Men nu må vi se, jeg skal nok give en Update igen om nogle dage.

Rigtig god bedring .

Hvordan går det hos dig? 

Jeg har lige fået svar på blodprøve - negativ som ventet. Så nu skal vi i gang igen. Nu håber jeg bare på, at mens snart viser sig. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Gitten

Kærlighedogkildevand skriver:

Jeg fik 7 æg ud. 3 befrugtet, kun 2 delte sig. Det ene fik jeg lagt tilbage og det andet på frys. Jeg finder ud SF på mandag om jeg er gravid eller ej. Selvom jeg har mine anelser 

Jeg har også min anelse er så nervøs , og ville ønsker man kunne mærke noget .

er det første gang med dig ?

Anmeld Citér

10. maj 2016

Mortil2piger18

Gitten skriver:

Jeg har også min anelse er så nervøs , og ville ønsker man kunne mærke noget .

er det første gang med dig ?

Ja første gang. Blev ikke gravid. Holder pause nu næste forsøg bliver et fryseforsøg 

Anmeld Citér

10. maj 2016

mth

Hvordan går det hos dig? 

Jeg har lige fået svar på blodprøve - negativ som ventet. Så nu skal vi i gang igen. Nu håber jeg bare på, at mens snart viser sig. 

Det er jeg ked af at høre desværre det samme her, jeg fik min menstruation allerede i fredags, men det havde jeg også på fornemmelsen.Men selvfølgelig bliver man skuffet alligevel. Nu holder vi en måneds pause og næste gang bliver det fryseforsøg i naturlig cyklus hvis alt går vel

Anmeld Citér

10. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

Ja første gang. Blev ikke gravid. Holder pause nu næste forsøg bliver et fryseforsøg 

Endte du med at få normal mens efter crinone egentlig? 

Anmeld Citér

10. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

mth skriver:

Det er jeg ked af at høre desværre det samme her, jeg fik min menstruation allerede i fredags, men det havde jeg også på fornemmelsen.Men selvfølgelig bliver man skuffet alligevel. Nu holder vi en måneds pause og næste gang bliver det fryseforsøg i naturlig cyklus hvis alt går vel

Ah okay. Jeg havde også en klar fornemmelse af negativt resultat. Nu må mens bare gerne dukke op!!! Man vil jo gerne videre. 

Men fedt at I får et fryseforsøg. Så slipper du for stikkeriet. Selvom jeg klart synes crinone er det værste af det hele 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Gitten

Kunne du mærke det ikke blev til noget ?

hvor længe skal du holde pause .

håber det lykkes for jer

Anmeld Citér

10. maj 2016

Mortil2piger18

KissMeKissMeKissMe skriver:

Endte du med at få normal mens efter crinone egentlig? 

Nej havde brun pletblødning i NI DAGE  slet ikke i nærheden af normal mens. Ingen frisk blødning på noget tidspunkt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.