mth skriver:
Jeg ved ikke om det er sejt, for at være ærlig, tør jeg ikke fordi jeg er bange for, den er negativ
jeg er så træt af at blive skuffet gang efter gang.
Jeg har også en kort luteal fase på max.10 dage så jeg var faktisk gået 2 dage over tid sidste gang. Så normalt når jeg overhedet ikke at teste..så er jeg ikke gravid, tror jeg desværre min mens kommer om få dage..hvis ikke crinonen selvfølgelig forsinker min mens.
Jeg fik ægget lagt op på 3.dagen men den var også kun 4 -cellet, tror jeg.. Men det var de andre også og 2 af dem udviklede sig til blastocyster, så at den kun var 4. Cellet, tror jeg ikke du skal være nervøs for

Ej hvor sjovt, jeg har det lige sådan med hormonerne, har absolut ingen bivirkninger. Jeg mærker heller ikke min æl så derfor var jeg ikke i tvivl sidste gang da jeg var gravid..men som sagt det endte i MA så måske er ingen 'symptomer' alligevel ikke så skidt
Jeg håber da den er der for os begge to 

Ja okay. Kan godt se, at det ser anderledes ud, når lutealfasen er kort. Min er 15 dage, så jeg venter altid på mens, når testen efter et en 12-13 dage er negativ. Men det er da spændende om mens bliver væk om et par dage - crinone eller ej.
Men det er meget fedt, at dine æg bare udviklede sig videre. Så slipper du også for hele nålestikkeriet i næste måned, hvis denne måned ikke lykkes (men det tror vi jo stadig på 

).
Jeg tror du har bedre æg end jeg har, for jeg har fået 5 ud i alt, hvoraf alle undtagen det jeg ruger på nu, er døde inden det overhovedet delte sig. 
Jeg har nu oveni hatten enten fået omgangssyge eller også er det bivirkningerne af hormonerne. Har ligget siden klokken 7 i morges og kastet op, hvilket jeg ellers aldrig gør. Håber ikke, at det er en bivirkning ved crinone, for så kan det jo risikere at fortsætte i lang tid.