Min mistanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2016

Mortilah

Mami skriver:

Hvordan er den klaret? Skal man så gå rundt og indspirere de andre børns tøj lige foran forældrene? 

Som sagt har jeg selv 2 dårlige erfaringer i bagagen. Så måske vil du synes det er overdrevet- men en synlig prik på ydersiden så jeg selv ved det er mit og så navn indeni. 

Jeg har oplevet at finde noget af mit på ebay 2 uger efter det forsvandt. Politiet rykkede ud og jeg fik tingene delvist retur. 

Men ok det er selvfølgelig ikke sikkert man orker det- men når mit barn har jakker/kjoler osv til mellem 1000-3500 kr så mærker jeg altså tingene godt så de forhåbentlig ikke bliver snuppet..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

EnGodMor

Anonym skriver:

Har desværre også hørt om tyveri af dyrt tøj til de svage børn.

Jeg bliver lige lidt nysgerrig nu hvad er "svage børn"?

Anmeld Citér

20. april 2016

Mami

TNBC skriver:

Nej, selvfoelgelig skal man ikke det.. Det er for aandsvagt.

Men hvis man mister det, kan man bevise at det faktisk er ens, eller kan alle jo bare sige: Jamen det er min, jeg har lige koebt den. 

Ligesom man skriver navn paa madkasser, drikkedunk, nogle paa skoletaske, boeger og andet, for at hvis det forsvinder, kan man faa det tilbage.

Men situationen er netop at et andet barn havde tøjet på og barnet var sammen med sine forælde.

så i den situation ville ts jo være nød til at gå over og tjekke tøjet og det et upassende, så jeg har svært ved at se løsningen.

Anmeld Citér

20. april 2016

TNBC

Mami skriver:

Men situationen er netop at et andet barn havde tøjet på og barnet var sammen med sine forælde.

så i den situation ville ts jo være nød til at gå over og tjekke tøjet og det et upassende, så jeg har svært ved at se løsningen.

Nej, det behoever man ikke... Man kan vente til et andet tidspunkt, eller sige: Hej jeg har mistet en troeje der ligner din datters(Da det jo er en der arbejder I vuggestuen) har du set det nogle steder... Saa kan de maaske tjekket om de har taget den forkerte, eller hun ved hvor den er.

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Nej, selvfoelgelig skal man ikke det.. Det er for aandsvagt.

Men hvis man mister det, kan man bevise at det faktisk er ens, eller kan alle jo bare sige: Jamen det er min, jeg har lige koebt den. 

Ligesom man skriver navn paa madkasser, drikkedunk, nogle paa skoletaske, boeger og andet, for at hvis det forsvinder, kan man faa det tilbage.

Det var et godt råd

Anmeld Citér

20. april 2016

Mami

TNBC skriver:

Nej, det behoever man ikke... Man kan vente til et andet tidspunkt, eller sige: Hej jeg har mistet en troeje der ligner din datters(Da det jo er en der arbejder I vuggestuen) har du set det nogle steder... Saa kan de maaske tjekket om de har taget den forkerte, eller hun ved hvor den er.

Ja okay, det nytter bare ikke så meget hvis den er stjålet  

Anmeld Citér

20. april 2016

TNBC

Mami skriver:

Ja okay, det nytter bare ikke så meget hvis den er stjålet  

Derfor kan man godt spoerge..

Anmeld Citér

21. april 2016

EnGodMor

EnGodMor skriver:

Jeg bliver lige lidt nysgerrig nu hvad er "svage børn"?

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge igen, og UNDSKYLD for det. 

Men igen, hvad er "svage børn"????

Anmeld Citér

22. april 2016

EnGodMor

EnGodMor skriver:

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge igen, og UNDSKYLD for det. 

Men igen, hvad er "svage børn"????

Anmeld Citér

24. april 2016

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Svage børn var et udtryk for børn med forældre med lav indkomst. 

Jeg vil nok hellere ha brugt udtrykket fattige børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.