Min mistanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.662 visninger
66 svar
129 synes godt om
18. april 2016

Anonym trådstarter

Min datter går i en integreret institution med vuggestue og børnehave samlet.

Jeg har en svaghed for lækkert tøj til mine børn. Men forleden forsvandt min datters tøj for hendes hylde. Jeg henvendte mig til personalet. Og de ville lede efter det. Der gik uger.

Så skulle jeg hente Claire i fredags. Samtidigt blev pædagogmedhjælper hente af hendes mand og barn. 

Barnet bar nøjagtig samme tøj som der var forsvundet fra min datters skab. 

Jeg har ikke lyst til at mistænke hende for tyveri eller andet. Men det er da et mærkeligt sammentrækning. 

Hvad vil du gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

esioul

Anonym skriver:

Jeg har en svaghed for lækkert tøj til mine børn. Men forleden forsvandt min datters tøj for hendes hylde. Jeg henvendte mig til personalet. Og de ville lede efter det. Der gik uger.

Så skulle jeg hente Claire i fredags. Samtidigt blev pædagogmedhjælper hente af hendes mand og barn. 

Jeg har ikke lyst til at mistænke hende for tyveri eller andet. Men det er da et mærkeligt sammentrækning. 

Hvad vil du gøre? 

Er det noget specielt tøj? 

Jeg tænker bare. mange går jo efter molo, småfolk og lign, så det vil ikke være usandsynligt at andre har det samme. 

Synes måske det lige er i overkanten at drage den konklusion.

Anmeld Citér

18. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hvad vil du gøre? 

Altså jeg kan godt forstå du er mistænkelig. Er barnet samme størrelse som dit? Det er lidt svært, det er jo også frygteligt at anklage hende, hvis hun ikke har gjort noget galt, det kan være et tilfældigt sammentræf. Men ville nok lige holde lidt ekstra øje fremover, hvis der forsvinder mere tøj dernedefra, og kan det kobles til hende en anden gang, ville jeg konfrontere hende. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg har også en svaghed for lækkert tøj men det skiftetøj mine unger har i deres kasser er ikke mærketøj gider nemlig ikke det forsvinder eller kun sjældent bliver brugt 

Anmeld Citér

18. april 2016

Troldemommi

Forstår godt din mistanke, jeg ville også tænke mit hvis det skete her, stod der ikke navn i tøjet? 

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

Desværre ikke. Men som min bedre halvdel siger. POMP DE LUXE forhandles mange steder. Lidt ligesom H/m tøj. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

Hendes datter er ca 1 år og nogen måneder . Men høj i størrelsen. Min datter er en str 92. Så det kunne sagtens ha været samme størrelse ☺ 

Ville ønske at jeg ikke tænkte sådan. Men fremadrettet kommer der kun basis garderobe tøj i Claire s skab. Og ikke dyrere danske mærkevarer 

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Er det noget specielt tøj? 

Jeg tænker bare. mange går jo efter molo, småfolk og lign, så det vil ikke være usandsynligt at andre har det samme. 

Synes måske det lige er i overkanten at drage den konklusion.

Det er pomp de luxe

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Altså jeg kan godt forstå du er mistænkelig. Er barnet samme størrelse som dit? Det er lidt svært, det er jo også frygteligt at anklage hende, hvis hun ikke har gjort noget galt, det kan være et tilfældigt sammentræf. Men ville nok lige holde lidt ekstra øje fremover, hvis der forsvinder mere tøj dernedefra, og kan det kobles til hende en anden gang, ville jeg konfrontere hende. 

Meget skræmmende sammentræk. 

Anmeld Citér

18. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hendes datter er ca 1 år og nogen måneder . Men høj i størrelsen. Min datter er en str 92. Så det kunne sagtens ha været samme størrelse ☺ 

Ville ønske at jeg ikke tænkte sådan. Men fremadrettet kommer der kun basis garderobe tøj i Claire s skab. Og ikke dyrere danske mærkevarer 

Tja altså jeg har det sådan lidt at skiftetøj i vuggestuen det er det der lidt trætte arve-tøj jeg nok ikke ville putte hende i herhjemme. Selvom hun af og til får nogle lækre mærker på fra morgenen når hun skal derned. 
Jeg ville være så ked af det hvis det forsvandt, og at det ikke bliver brugt så meget.

Men selvfølgelig er det da virkelig træls når noget forsvinder! Kan sagtens forstå din mistanke, men det er jo ikke nemt at bevise noget..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.