Carina:-) skriver:
Men når du skriver Hurra for de der tør ( egentligt et sjovt ord i den sammenhæng)klæde deres børn i billigt tøj så de kan være børn ISTEDET for at klæde dem i mærketøj så de ligner alle andre -Hvordan skal det så forstås??
Jeg tror egentlig mere det handler om at blive provokeret over den modsatte holdning alla jeg prioriterer mit barn er klæder lækkert og smart og så er der langfingrede mindre bemidlede der er misundelige og stjæler det fordi alle vil det samme som mig men kan ikke. Og jeg kan vurdere deres midler ud fra det tøj ungerne har på...
sat på spidsen, det ved jeg godt.
Men klæder skaber folk og tøjet er et slags signal. Jeg er da godt klar over mit tøjvalg både til mig selv og mine unger sender signaler, før i tiden mixede og vist nu knapt så mixede fordi ungerne ikke gider en del af det tøj jeg kan lide 
Og jeg har da også fordomme baseret på tøj fx der omvandrende tøj stativ fra små folk, eller drengen i spiderman fra top til tå eller piger med frost fra top til tå. Så er der drengen i skjorte og pigen i Spencer osv osv osv osv.
Anmeld
Citér