Min mistanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg synes, at du finder det tungere skyts frem. 

Vi taler om det samme? Pompdelux, hvor en kjole i str. 92 koster under 200, en cardigan fås for 130 og strømpebukser koster 120 for 2 par? Det er vel ikke horribel luksus, men en nogenlunde standard pris på linje med nameit.dk fx. 

Jeg er ked af at få mærkatet verdensfjern snob sat på mig, fordi jeg ikke anerkender det som en luksusting. 

Nyt tøj (og tøj generelt) er træls at miste. Lige meget hvilken pris. Man burde kunne have sine ting i fred. Om der står Burberry, Levi's, nameit, Friends eller pompdelux i nakken. 

Det er bare møg ærgeligt at miste det. Ligegyldigt mærke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Pomp de luxe er helt almindeligt tøj og i mine øjne ikke noget udover det sædvanlige. Der er masser af børn der har det. Så jeg ville passe på med, at drage forhastede konklusioner.

Så ville jeg skrive navn i ALT og så er det jo nemt, at se om det er dit barns tøj

Anmeld Citér

19. april 2016

Mortilah

Anonym skriver:

Det er bare møg ærgeligt at miste det. Ligegyldigt mærke 

Helt enig.. Total ligemeget hvor dyrt osv.. Navn i/kendetegn og saa er den klaret

Anmeld Citér

19. april 2016

Mami

Mange af jer skriver om navn, men hvordan skal man tjekke det? Gå hen Til en fremmed unge foran forældrene og glo ham/hende i nakken? 

Anmeld Citér

19. april 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Abracadabra skriver:

Jeg synes, at du finder det tungere skyts frem. 

Vi taler om det samme? Pompdelux, hvor en kjole i str. 92 koster under 200, en cardigan fås for 130 og strømpebukser koster 120 for 2 par? Det er vel ikke horribel luksus, men en nogenlunde standard pris på linje med nameit.dk fx. 

Jeg er ked af at få mærkatet verdensfjern snob sat på mig, fordi jeg ikke anerkender det som en luksusting. 

Nyt tøj (og tøj generelt) er træls at miste. Lige meget hvilken pris. Man burde kunne have sine ting i fred. Om der står Burberry, Levi's, nameit, Friends eller pompdelux i nakken. 

Det var mere, fordi TS selv omtaler det som "dyrere", at jeg ikke kunne se nogen grund til at stille spørgsmålstegn ved det. De priser, jeg nævnede, fandt jeg ved et hurtigt kig på firmaets hjemmeside, og som nævnt ville jeg selv opfatte det som dyrt i vores budget, da jeg var mor på SU. Som sagt, alt er relativt, og for TS er det en udskrivning over normalen. 

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Mange af jer skriver om navn, men hvordan skal man tjekke det? Gå hen Til en fremmed unge foran forældrene og glo ham/hende i nakken? 

Jeg har ikke lyst til at glo i andres ungers tøj. Jeg synes bare at det var noget af et tilfælde. Lige nøjagtigt samme sæt og samme str og samme mærke.

Anmeld Citér

20. april 2016

Mami

Anonym skriver:

Jeg har ikke lyst til at glo i andres ungers tøj. Jeg synes bare at det var noget af et tilfælde. Lige nøjagtigt samme sæt og samme str og samme mærke.

Det har jeg Heller ikke og derfor undrer det mig folk skriver man bare skal Skrive navn i tingene

Anmeld Citér

20. april 2016

Mami

Anonym skriver:

Det har jeg Heller ikke og derfor undrer det mig folk skriver man bare skal Skrive navn i tingene

Anmeld Citér

20. april 2016

Mami

Mortilah skriver:

Helt enig.. Total ligemeget hvor dyrt osv.. Navn i/kendetegn og saa er den klaret

Hvordan er den klaret? Skal man så gå rundt og indspirere de andre børns tøj lige foran forældrene? 

Anmeld Citér

20. april 2016

TNBC

Mami skriver:

Hvordan er den klaret? Skal man så gå rundt og indspirere de andre børns tøj lige foran forældrene? 

Nej, selvfoelgelig skal man ikke det.. Det er for aandsvagt.

Men hvis man mister det, kan man bevise at det faktisk er ens, eller kan alle jo bare sige: Jamen det er min, jeg har lige koebt den. 

Ligesom man skriver navn paa madkasser, drikkedunk, nogle paa skoletaske, boeger og andet, for at hvis det forsvinder, kan man faa det tilbage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.