Min mistanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2016

Anonym trådstarter

Nej. Måske skulle man blive tie stille om det. 

Jeg giver hende bare noget basic tøj derned..

Elsker at hente hende beskidt. ... det er bare en fornøjelse at se hende glad og beskidt med mudder overalt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

TNBC

Anonym skriver:

Hendes datter er ca 1 år og nogen måneder . Men høj i størrelsen. Min datter er en str 92. Så det kunne sagtens ha været samme størrelse ☺ 

Ville ønske at jeg ikke tænkte sådan. Men fremadrettet kommer der kun basis garderobe tøj i Claire s skab. Og ikke dyrere danske mærkevarer 

Navn I alt og paa alt.

gerne for og efternavn.

og saet en prik eller noget et sted.

Anmeld Citér

18. april 2016

Moster Lagkage

Nu er pompdeluxe altså meget udbredt. Bare på en stue kan 7 piger sagtens have det samme sæt tøj, så jeg tror ikke du skal mistænke nogen, bare slå et opslag op om nogen har fået det med hjem, også billede af tøjet.

Anmeld Citér

18. april 2016

Mortilah

Det kan sagtens väre et tilfälde. Jeg har nu ogsaa kendskab til to babysittere som systematisk stjal og solgte töjet og ting via ebay.. Saa pga min egen erfaring er min tillid er ret lille. Derfor- ville jeg lave tydeligt kendetegn eller initialer paayndlingstöjet og iövrigt kun lägge alm kedeligt töj frem som skiftetöj

Anmeld Citér

18. april 2016

MinPrins

Rolig nu..... jeg ville ikk ha mistænkt hende, fordi hun havde det samme tøj....

På min søns stue er der 3 drenge med det samme slags regntøj (også farve) 

Anmeld Citér

18. april 2016

lineog4

Måske lige præcis fordi det er pompedelux ville jeg tænke det var et sammentræf, har haft klasser hvor over halvdelen af pigerne havde stort ser identisk tøj fra pompedelux.

men derudover ville jeg fremover sørge for navn i tøjet så opdager forældre hvis de har fået det forkerte med hjem. Har da selv en dag pludselig stået med to ens bluser og ikke aner hvem den anden tilhørte 

Anmeld Citér

18. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Min datter går i en integreret institution med vuggestue og børnehave samlet.

Jeg har en svaghed for lækkert tøj til mine børn. Men forleden forsvandt min datters tøj for hendes hylde. Jeg henvendte mig til personalet. Og de ville lede efter det. Der gik uger.

Så skulle jeg hente Claire i fredags. Samtidigt blev pædagogmedhjælper hente af hendes mand og barn. 

Barnet bar nøjagtig samme tøj som der var forsvundet fra min datters skab. 

Jeg har ikke lyst til at mistænke hende for tyveri eller andet. Men det er da et mærkeligt sammentrækning. 

Hvad vil du gøre? 

Ville lade være at give min barn mærketøj på i vuggestue/børnehave men kun give tøj med som jeg kan undvære. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Hendes datter er ca 1 år og nogen måneder . Men høj i størrelsen. Min datter er en str 92. Så det kunne sagtens ha været samme størrelse ☺ 

Ville ønske at jeg ikke tænkte sådan. Men fremadrettet kommer der kun basis garderobe tøj i Claire s skab. Og ikke dyrere danske mærkevarer 

Men pompdelux er da ikke "dyrere", det er da ikke meget dyrere end H&M... 

Anmeld Citér

18. april 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

På Albertes stue, har mange af ungerne det "samme" tøj, så det ka næsten være umuligt at Spotte sit eget barn nogen gange, hvis de er på legepladsen.

Jeg personligt ville ik gøre mere ud af det. Vh stine

Anmeld Citér

18. april 2016

Lucky05

Abracadabra skriver:

Men pompdelux er da ikke "dyrere", det er da ikke meget dyrere end H&M... 

Tænkte jeg også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.