Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Newgirl. skriver: hvor lang tid gik der fra du bestilte dem til du modtog dem. har lige bestilt !
hvor lang tid gik der fra du bestilte dem til du modtog dem. har lige bestilt !
Første gang jeg bestilte derfra, bestilte jeg kl 21.30 om aftenen og dagen efter lå de i postkassen Og sidste gang gik der en dag Så regn med du har dem senest på fredag
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pb2016 skriver: Første gang jeg bestilte derfra, bestilte jeg kl 21.30 om aftenen og dagen efter lå de i postkassen Og sidste gang gik der en dag Så regn med du har dem senest på fredag
håber jeg så
har du testet igen?
Newgirl. skriver: håber jeg så har du testet igen?
Ja, testede både i går eftermiddag og igen her til morgen - og samme billede tegner sig med meget svage streger indenfor tid! Men de er stadig rigtig svage
Sætter lige et billede ind af dem senere i dag
pb2016 skriver: Ja, testede både i går eftermiddag og igen her til morgen - og samme billede tegner sig med meget svage streger indenfor tid! Men de er stadig rigtig svage Sætter lige et billede ind af dem senere i dag
okay træls de ikke er blevet tidligere
Ja, testede både i går eftermiddag og igen her til morgen - og samme billede tegner sig med meget svage streger indenfor tid! Men de er stadig rigtig svage Sætter lige et billede ind af dem senere i dag
Uuuh! Det lyder da rigtig positivt jeg testede også svag positivt en hel uge mener jeg og der var jeg altså 3+5 første gang, men efter den uge mener jeg det begyndte at gå hurtigere og at jeg fik flere tydelige teste. Men tror du ikke den er hjemme? hvis det er indenfor tid og du efterhånden har fået en del svage positive teste vil jeg da mene at det ser ret positivt ud hvornår forventer du din mens?
Sommerblomst21 skriver: Uuuh! Det lyder da rigtig positivt jeg testede også svag positivt en hel uge mener jeg og der var jeg altså 3+5 første gang, men efter den uge mener jeg det begyndte at gå hurtigere og at jeg fik flere tydelige teste. Men tror du ikke den er hjemme? hvis det er indenfor tid og du efterhånden har fået en del svage positive teste vil jeg da mene at det ser ret positivt ud hvornår forventer du din mens?
Jeg er godt nok ved at miste modet lidt! De er ikke blevet tydeligere, og de er altså virkelig svage - så svage at jeg ikke har kunnet fange det på et billede Jeg er "kun" 3+3 i dag, så det er jo stadig meget tidligt. Har lige taget to test, hvor den ene måske viser en meget svag streg og den anden er negativ! Åh, det er så frustrerende! Så lige nu forventer jeg min menstruation enten søndag eller mandag! Øv!
Men skal nok teste videre, og holde jer opdaterede
https://www.baby.dk/debat/269531pi1/proever-at-blive-gravid/32-test-monster----billeder--.aspx
Dette er min tråd der kan du evt sammenligne lidt Håber din også bliver tydeligere
o1Mutte skriver: https://www.baby.dk/debat/269531pi1/proever-at-blive-gravid/32-test-monster----billeder--.aspx Dette er min tråd der kan du evt sammenligne lidt Håber din også bliver tydeligere
Tusind tak, det gav mig lidt håb igen Tog en Valmed i morges, hvor der indenfor de 5 minutter kom en meget utydelig streg, som også blev lidt tydeligere efter tid? Desuden har der på stortset samtlige test været en meget svag streg enten indenfor tid eller efter
Men de burde jo gerne snart blive mere tydelige
Her er min test fra i morges (indenfor tid) og den var blevet lidt tydeligere da jeg var kommet hjem fra arbejde - ved godt det er mange timer, men alligevel Ved godt den ér meget svag!
pb2016 skriver: Tusind tak, det gav mig lidt håb igen Tog en Valmed i morges, hvor der indenfor de 5 minutter kom en meget utydelig streg, som også blev lidt tydeligere efter tid? Desuden har der på stortset samtlige test været en meget svag streg enten indenfor tid eller efter Men de burde jo gerne snart blive mere tydelige
Som du kan se blev min først rigtig tydelig 3+5 så vil sige der er masser af håb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128