Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2016

123.

har du stadig dine symptomer? håber den snart er mere posativ!.

- jeg har ikke mange af mine symptomer tilbage, kun ondt i lænden. Hedeture, og følselsen af tungere bryster.��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

har du stadig dine symptomer? håber den snart er mere posativ!.

- jeg har ikke mange af mine symptomer tilbage, kun ondt i lænden. Hedeture, og følselsen af tungere bryster.��

Ja, stort set! Murren i underlivet - rigtig meget endda, lidt kvalme, hedeture og træt  Så mine symptomer har ikke ændret sig besynderligt meget.. Tog en test i morges - godt nok et andet mærke, men den var vidst negativ  Så nu tror jeg bare jeg venter på min mens (mandag) og hvis den ikke er kommet mandag, så tester jeg igen  

Har du testet? 

Anmeld Citér

18. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Ja, stort set! Murren i underlivet - rigtig meget endda, lidt kvalme, hedeture og træt  Så mine symptomer har ikke ændret sig besynderligt meget.. Tog en test i morges - godt nok et andet mærke, men den var vidst negativ  Så nu tror jeg bare jeg venter på min mens (mandag) og hvis den ikke er kommet mandag, så tester jeg igen  

Har du testet? 

for den bliver væk

- nej venter i spænding på at postbudet kommer, så jeg kan teste. men tror den negativ, er jo kun 3+1/2, så det kan jo være det for tidligt at teste  

Anmeld Citér

18. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Har du testet? 

man kan ane der er en utydlig strg, den kommer inden for de 5 minutter. men kan ikke fange den på et billede. så for mig vil jeg sige den er negativ men er også kun 3+1/2. så alt for tidligt tager ny test mandag og hvis den negativ, så venter jeg og ser om mens kommer onsdag-torsdag  

Anmeld Citér

19. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

man kan ane der er en utydlig strg, den kommer inden for de 5 minutter. men kan ikke fange den på et billede. så for mig vil jeg sige den er negativ men er også kun 3+1/2. så alt for tidligt tager ny test mandag og hvis den negativ, så venter jeg og ser om mens kommer onsdag-torsdag  

Krydser fingre for dig 

Min her til morgen var negativ, så nu tror jeg slet ikke på det mere  Så nu min mens gerne bare komme, så vi kan prøve igen 

Anmeld Citér

19. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Krydser fingre for dig 

Min her til morgen var negativ, så nu tror jeg slet ikke på det mere  Så nu min mens gerne bare komme, så vi kan prøve igen 

årh hvor øv!.

- jeg tror heller ikke min udvirkler sig, har fået flere mens smerter og ondt i lænden, og mit måndligt pms udbrud men så det godt vi kan forsøge igen hvis det kommer

Anmeld Citér

20. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

årh hvor øv!.

- jeg tror heller ikke min udvirkler sig, har fået flere mens smerter og ondt i lænden, og mit måndligt pms udbrud men så det godt vi kan forsøge igen hvis det kommer

Jeg er ret forvirret - har stadig en masse symptomer! Har de sidste par dage taget en lur om eftermiddagen, hvor jeg har sovet - plejer jeg aldrig at have brug for.. Jeg har stadig murren i underlivet og kvalme.. Venter menstruation i morgen og har de sidste par dage fået negative teste.. Nu her til morgen fik jeg igen en test, hvor der kom en svag, svag ekstra streg inden for tid, som blev lidt tydeligere efter tid?  Billedet er taget efter tid.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Jeg er ret forvirret - har stadig en masse symptomer! Har de sidste par dage taget en lur om eftermiddagen, hvor jeg har sovet - plejer jeg aldrig at have brug for.. Jeg har stadig murren i underlivet og kvalme.. Venter menstruation i morgen og har de sidste par dage fået negative teste.. Nu her til morgen fik jeg igen en test, hvor der kom en svag, svag ekstra streg inden for tid, som blev lidt tydeligere efter tid?  Billedet er taget efter tid.. 

ligner bare sådan en skyggestreg som jeg har fået

Anmeld Citér

20. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

ligner bare sådan en skyggestreg som jeg har fået

Er det sikkert, ja 

Anmeld Citér

20. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Er det sikkert, ja 

håber din bliver tydligere! men alt håbet er ude for mig, skulle først have mens torsdag, men er allerede begyndt at bløde i dag.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.