Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2016

Sommerblomst21

pb2016 skriver:

Kan mærke testmonstret inde i mig ikke er til styre de næste par dage  Så skal vidst ha fat i et par teste mere! Haha  

Haha  jeg er slet ikke bedre selv! Da jeg var gravid og havde været det i en uges tid købte jeg 10 graviditets teste mere og tog hver eneste morgen, selvom jeg ikke var i tvivl om at jeg var gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

hvor køber du teste henne enlig?

det bare sidste cyklus ved mig, der havde jeg skyggestreg selvom jeg ikke var gravid. mine var fra ebay. 

De er købt på billige-teste.dk  Har brugt dem flere gange, og har aldrig haft skyggestreger før. En enkelt gang har jeg haft en test, som var gået i stykker. 

Det kan selvfølgelig stadig være skyggestreger, men krydser fingre for de er gode nok 

Anmeld Citér

16. marts 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Haha  jeg er slet ikke bedre selv! Da jeg var gravid og havde været det i en uges tid købte jeg 10 graviditets teste mere og tog hver eneste morgen, selvom jeg ikke var i tvivl om at jeg var gravid 

Tror jeg også jeg kommer til  Jeg køber i hvert fald nogle andre i dag :b

Anmeld Citér

16. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

De er købt på billige-teste.dk  Har brugt dem flere gange, og har aldrig haft skyggestreger før. En enkelt gang har jeg haft en test, som var gået i stykker. 

Det kan selvfølgelig stadig være skyggestreger, men krydser fingre for de er gode nok 

Nå okay.

finger for jer!. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Sommerblomst21

Newgirl. skriver:

Nå okay.

finger for jer!. 

Jeg har også købt mine derfra og har heller aldrig oplevet skyggestreger. Og jeg har virkelig været et frygtelig test monster 

Anmeld Citér

16. marts 2016

123.

Sommerblomst21 skriver:

Jeg har også købt mine derfra og har heller aldrig oplevet skyggestreger. Og jeg har virkelig været et frygtelig test monster 

altså ebay eller billigeteste?

Anmeld Citér

16. marts 2016

Sommerblomst21

Newgirl. skriver:

altså ebay eller billigeteste?

Sorry, billigteste 

Anmeld Citér

16. marts 2016

ØnskeMor25

Krydser alt hvad der krydses kan for dig Glæder mig til at høre en opdatering 

Anmeld Citér

16. marts 2016

pb2017

ØnskeMor25 skriver:

Krydser alt hvad der krydses kan for dig Glæder mig til at høre en opdatering 

Mange tak  Tester igen i morgen tidlig, så håber jeg den er blevet tydeligere 

Anmeld Citér

16. marts 2016

123.

Sommerblomst21 skriver:

hvor lang tid gik der fra du bestilte dem til du modtog dem. har lige bestilt ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.