Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

håber din bliver tydligere! men alt håbet er ude for mig, skulle først have mens torsdag, men er allerede begyndt at bløde i dag.  

Tak, men tror det ikke  

Og det er ikke en implantationsblødning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Tak, men tror det ikke  

Og det er ikke en implantationsblødning? 

så skulle det godt nok være meget sent ægget sætter sig fast :O. men i følge min mave uge for uge, så det omkring 2+6/3+0 man får den  

Anmeld Citér

20. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

så skulle det godt nok være meget sent ægget sætter sig fast :O. men i følge min mave uge for uge, så det omkring 2+6/3+0 man får den  

Jeg har læst det kan ske indtil 12 dage efter befrugtningen 

Anmeld Citér

21. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Jeg har læst det kan ske indtil 12 dage efter befrugtningen 

har du testede i dag eller er mens kommet? 

Anmeld Citér

21. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

har du testede i dag eller er mens kommet? 

Jeg tog en Valmed test i morges, hvor der kom en streg efter ca 1,5 minut! Kæresten kunne også sagtens se den, men den er stadig meget svag  Har ikke fået min menstruation endnu, så der er stadig en chance 

Hvad med dig, fået testet mere? 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Sommerblomst21

pb2016 skriver:

Jeg tog en Valmed test i morges, hvor der kom en streg efter ca 1,5 minut! Kæresten kunne også sagtens se den, men den er stadig meget svag  Har ikke fået min menstruation endnu, så der er stadig en chance 

Hvor lyder det bare godt! Hvor langt er du henne i dag?  jeg krydser fingre for du fortsat får positivt test  jeg har test dag den 31/3 så synes ventetiden er lidt lang endnu  

Anmeld Citér

21. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

testen skifter mellem svagt posativ og negativ. :/ men nu må vi se om mens starter rigtigt har kraftige smerter og blødere en del ��

Anmeld Citér

21. marts 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Hvor lyder det bare godt! Hvor langt er du henne i dag?  jeg krydser fingre for du fortsat får positivt test  jeg har test dag den 31/3 så synes ventetiden er lidt lang endnu  

Jeg håber stregen snart bliver mere positiv - så man ikke er et sekund i tvivl!! Har stadig ikke set noget til min mens, men synes det føles lidt som om den er lige på trapperne  Men det kan selvfølgelig betyde begge dele? 

Jeg er 4+0 i dag, hvis det er  

Åh, jeg synes også ventetiden har været streng denne gang  Jeg krydser fingre for dig!  

Anmeld Citér

21. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

testen skifter mellem svagt posativ og negativ. :/ men nu må vi se om mens starter rigtigt har kraftige smerter og blødere en del ��

Det er bare frustrerende  Håber det snart lykkedes for jer - i har prøvet længe ikke? 

Anmeld Citér

21. marts 2016

pb2017

Her er et (virkelig dårligt) billede af testen fra i morges - stregen var tydeligere i virkeligheden, men pga kameraet og dårligt lys, var den svær at fange på et billede  

Stregen kom til syne efter et par minutter.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.