Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Newgirl. skriver: håber din bliver tydligere! men alt håbet er ude for mig, skulle først have mens torsdag, men er allerede begyndt at bløde i dag.
håber din bliver tydligere! men alt håbet er ude for mig, skulle først have mens torsdag, men er allerede begyndt at bløde i dag.
Tak, men tror det ikke
Og det er ikke en implantationsblødning?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pb2016 skriver: Tak, men tror det ikke Og det er ikke en implantationsblødning?
så skulle det godt nok være meget sent ægget sætter sig fast :O. men i følge min mave uge for uge, så det omkring 2+6/3+0 man får den
Newgirl. skriver: så skulle det godt nok være meget sent ægget sætter sig fast :O. men i følge min mave uge for uge, så det omkring 2+6/3+0 man får den
Jeg har læst det kan ske indtil 12 dage efter befrugtningen
pb2016 skriver: Jeg har læst det kan ske indtil 12 dage efter befrugtningen
har du testede i dag eller er mens kommet?
Newgirl. skriver: har du testede i dag eller er mens kommet?
Jeg tog en Valmed test i morges, hvor der kom en streg efter ca 1,5 minut! Kæresten kunne også sagtens se den, men den er stadig meget svag Har ikke fået min menstruation endnu, så der er stadig en chance
Hvad med dig, fået testet mere?
pb2016 skriver: Jeg tog en Valmed test i morges, hvor der kom en streg efter ca 1,5 minut! Kæresten kunne også sagtens se den, men den er stadig meget svag Har ikke fået min menstruation endnu, så der er stadig en chance Hvad med dig, fået testet mere?
Hvor lyder det bare godt! Hvor langt er du henne i dag? jeg krydser fingre for du fortsat får positivt test jeg har test dag den 31/3 så synes ventetiden er lidt lang endnu
testen skifter mellem svagt posativ og negativ. :/ men nu må vi se om mens starter rigtigt har kraftige smerter og blødere en del
Sommerblomst21 skriver: Hvor lyder det bare godt! Hvor langt er du henne i dag? jeg krydser fingre for du fortsat får positivt test jeg har test dag den 31/3 så synes ventetiden er lidt lang endnu
Jeg håber stregen snart bliver mere positiv - så man ikke er et sekund i tvivl!! Har stadig ikke set noget til min mens, men synes det føles lidt som om den er lige på trapperne Men det kan selvfølgelig betyde begge dele?
Jeg er 4+0 i dag, hvis det er
Åh, jeg synes også ventetiden har været streng denne gang Jeg krydser fingre for dig!
Newgirl. skriver: testen skifter mellem svagt posativ og negativ. :/ men nu må vi se om mens starter rigtigt har kraftige smerter og blødere en del
Det er bare frustrerende Håber det snart lykkedes for jer - i har prøvet længe ikke?
Her er et (virkelig dårligt) billede af testen fra i morges - stregen var tydeligere i virkeligheden, men pga kameraet og dårligt lys, var den svær at fange på et billede
Stregen kom til syne efter et par minutter..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128