Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2016

Sommerblomst21

pb2016 skriver:

Det er virkelig synd for ham, for det er jo overhovedet ikke hans skyld  Mange tak! Det er jeg også - om ikke andet, så giver det mig et håb og en ekstra tro på, at det nok skal lykkedes!  

Kan det passe jeg lige har kommenteret dit opslag så? Med at du mistede omkring 5+2 omkring d. 5 marts?  Ja, det er jo nemlig lige det - når det sker så tidligt, så er der også en grund til, at det ikke blev siddende  Jeg krydser fingre for, at det lykkedes jer hurtigt igen! 

Årh ja, det fylder nok meget for ham så  krydser alt hvad jeg kan for at den bliver positivt i morgen eller i løbet af dagene Ja det har du nemlig. Aner ikke lige hvorfor jeg var anonym, men mange tak for beskeden! Håber det sker for os begge to i den kommende cyklus eller næste og at vi så måske kan følges ad. Det kunne da være lidt hyggeligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Årh ja, det fylder nok meget for ham så  krydser alt hvad jeg kan for at den bliver positivt i morgen eller i løbet af dagene Ja det har du nemlig. Aner ikke lige hvorfor jeg var anonym, men mange tak for beskeden! Håber det sker for os begge to i den kommende cyklus eller næste og at vi så måske kan følges ad. Det kunne da være lidt hyggeligt 

Ja, det gør det  Mange tusind tak skal du have  

Åh, det er jeg ked af!  Ej, det kunne da være rigtig hyggeligt og sjovt, hvis vi kan følges  

Anmeld Citér

15. marts 2016

Rtjm05

pb2016 skriver:

Tak for svar! 

Det er også mest de her "menstruationssmerter" eller murren i underlivet, som jeg bider mest mærke i!  Plejer da godt at kan mærke når menstruationen kommer, men tidligst 1-2 dage før! 

Jeg gik rundt og troede min mens ville komme hele tiden, men det var jo alt for tidligt, plejer først at få smerter den dag, mens faktisk kommer....Men jeg havde været fertilitetsbehandling, så jeg tænkte at der måske var kommet noget rod cyklussen, men nu er jeg 19+0 

Anmeld Citér

15. marts 2016

pb2017

rikkeivalo skriver:

Jeg gik rundt og troede min mens ville komme hele tiden, men det var jo alt for tidligt, plejer først at få smerter den dag, mens faktisk kommer....Men jeg havde været fertilitetsbehandling, så jeg tænkte at der måske var kommet noget rod cyklussen, men nu er jeg 19+0 

I dag murre det så meget i mit underliv, at hvis vi ikke var i gang med projekt baby, så ville jeg være 100% sikker på min menstruation ville komme i løbet af natten/i morgen  

Tillykke med graviditeten  Jeg håber det er tegn på graviditet og ikke en menstruation, der kommer alt for tidligt 

Anmeld Citér

15. marts 2016

pb2017

Tog faktisk også en test i går - også på tynd eftermiddagsurin, og den så sådan her ud efter tid? Enten er det bare skyggestreger på dem begge eller også er der bid denne gang 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. marts 2016

Sommerblomst21

pb2016 skriver:

Tog faktisk også en test i går - også på tynd eftermiddagsurin, og den så sådan her ud efter tid? Enten er det bare skyggestreger på dem begge eller også er der bid denne gang 

Altså jeg har i den tid vi har prøvet med projekt baby testet RIGTIG mange gange og jeg har aldrig oplevet skyggestreger med de slags teste der. Kun dem fra netto, så håber det betydet at det endelig er lykkedes for jer håber på en positiv opdatering fra dig i morgen når du har taget en forhåbentligt positivt test 

Anmeld Citér

15. marts 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Altså jeg har i den tid vi har prøvet med projekt baby testet RIGTIG mange gange og jeg har aldrig oplevet skyggestreger med de slags teste der. Kun dem fra netto, så håber det betydet at det endelig er lykkedes for jer håber på en positiv opdatering fra dig i morgen når du har taget en forhåbentligt positivt test 

Synes heller ikke jeg har oplevet skyggestreger på dem før, så jeg håååååber  Jeg skal nok lige komme med en opdatering uanset hvad 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Sommerblomst21

pb2016 skriver:

Synes heller ikke jeg har oplevet skyggestreger på dem før, så jeg håååååber  Jeg skal nok lige komme med en opdatering uanset hvad 

Det er gode tegn. Ej er helt spændt på jeres vegne!  skriv endelig i morgen! 

Anmeld Citér

15. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Jeg tester igen i morgen tidlig på morgenurin - så håber jeg den er lidt mere tydelig  

Krydser fingre for jer  Skal nok smide et billede ind i morgen, hvis den er positiv 

håber den er der for os begge. �� glæder mig til at jeg kan teste. Men venter til den 24. Så jeg sikker på at jeg ikke skal sidde og studere testene ��

Anmeld Citér

16. marts 2016

Rtjm05

pb2016 skriver:

I dag murre det så meget i mit underliv, at hvis vi ikke var i gang med projekt baby, så ville jeg være 100% sikker på min menstruation ville komme i løbet af natten/i morgen  

Tillykke med graviditeten  Jeg håber det er tegn på graviditet og ikke en menstruation, der kommer alt for tidligt 

Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.