Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.584 visninger
72 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2016

pb2017

Hej  alle i skønne damer

Jeg har en lille fornemmelse, som siger mig, at det er måske er lykkedes for os denne gang! 

Jeg "er" 3+1/2, og har i nogle dage nu haft en konstant - mere eller mindre - murren i underlivet, lidt a'la menstruationssmerter, bare en anelse mildere. Derudover er jeg træt fra kl 14 til jeg går i seng, har svært ved at sove (vågner f.eks. om natten, og kan ikke falde til ro igen) og har haft flere hedeture (både dag og nat). 

Jeg venter menstruation søndag/mandag, og jeg har normalt menstruationssmerter 1-2 dage før, så det er ALT for tidligt de er kommet. 

Er der nogle, som har oplevet samme symptomer i uge 2+ til 3+?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2016

pb2017

Tog den her test på eftermiddags urin - kunne ikke lade være!  Hvad ser du?

Den er rigtig svag og er kommet lidt efter tid - så ved godt jeg skal tage det med et gran salt, men har jo hørt om mange, hvor de har været gravide når stregen er kommet efter tid så tidligt i graviditeten (3+1/2) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. marts 2016

Sommerblomst21

Hvis jeg anstrenger mig kan jeg godt ane en svag streg  jeg vil dog ikke gøre mig klog på det ene eller det andet, men krydser virkelig fingre for at det lykkedes i denne cyklus  bliver simpelthen nødt til lige at spørge - fik du købt bidro? Og har du taget det i denne her cyklus? 

Anmeld Citér

15. marts 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Hvis jeg anstrenger mig kan jeg godt ane en svag streg  jeg vil dog ikke gøre mig klog på det ene eller det andet, men krydser virkelig fingre for at det lykkedes i denne cyklus  bliver simpelthen nødt til lige at spørge - fik du købt bidro? Og har du taget det i denne her cyklus? 

Ih, hvor dejligt at det ikke kun er mig, der ser den  Ved godt den er ret usikker - men jeg HÅBER!  Kæresten er ret "ked af", hvis det ikke snart lykkedes, han føler det udelukkende er på grund af ham (lav sædkvalitet) 

Jeg købte bidro om lørdagen, og startede med det samme - men det var så ca. 5 dage efter menstruationen var startet  Så tog det i 10 dage, tror jeg. 

Lige nu føler, at jeg burde ha' menstruation - så meget "murre" det! Altså det gør ikke ondt, men kan tydeligt mærke, at jeg har et underliv  Og burde TIDLIGST få det på søndag (hvis det kommer ca. 14 dage efter ÆL)! 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Sommerblomst21

pb2016 skriver:

Ih, hvor dejligt at det ikke kun er mig, der ser den  Ved godt den er ret usikker - men jeg HÅBER!  Kæresten er ret "ked af", hvis det ikke snart lykkedes, han føler det udelukkende er på grund af ham (lav sædkvalitet) 

Jeg købte bidro om lørdagen, og startede med det samme - men det var så ca. 5 dage efter menstruationen var startet  Så tog det i 10 dage, tror jeg. 

Lige nu føler, at jeg burde ha' menstruation - så meget "murre" det! Altså det gør ikke ondt, men kan tydeligt mærke, at jeg har et underliv  Og burde TIDLIGST få det på søndag (hvis det kommer ca. 14 dage efter ÆL)! 

Årh det kan jeg godt forstå  håber også det snart lykkedes for jer  uh hvor er det spændende altså! Krydser alt hvad jeg kan!  er så glad for at høre du købte det og du nu har prøvet det. Hvis ikke det lykkedes i denne cyklus og i vil, synes jeg i skal på det så snart du får din menstruation (som vi selvfølgelig håbet du ikke får)  jeg kan se, at jeg åbenbart er anonym i en anden tråd, men jeg har desværre mistet  men nu hvor det skulle ske er vi "glade" for at det skete så tidligt i forløbet, så vi er fuld i gang igen. Hvis ikke det sker i denne cyklus, starter jeg også op med bidro igen  

Anmeld Citér

15. marts 2016

Rtjm05

pb2016 skriver:

Hej  alle i skønne damer

Jeg har en lille fornemmelse, som siger mig, at det er måske er lykkedes for os denne gang! 

Jeg "er" 3+1/2, og har i nogle dage nu haft en konstant - mere eller mindre - murren i underlivet, lidt a'la menstruationssmerter, bare en anelse mildere. Derudover er jeg træt fra kl 14 til jeg går i seng, har svært ved at sove (vågner f.eks. om natten, og kan ikke falde til ro igen) og har haft flere hedeture (både dag og nat). 

Jeg venter menstruation søndag/mandag, og jeg har normalt menstruationssmerter 1-2 dage før, så det er ALT for tidligt de er kommet. 

Jeg havde menstruationssmerter fra 3+1, plus at jeg begyndte at falde i søvn foran fjernsynet eller når vi var ude og køre, hvilket jeg aldrig plejer at gøre, derudover havde jeg meget ømme bryster 

Anmeld Citér

15. marts 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Årh det kan jeg godt forstå  håber også det snart lykkedes for jer  uh hvor er det spændende altså! Krydser alt hvad jeg kan!  er så glad for at høre du købte det og du nu har prøvet det. Hvis ikke det lykkedes i denne cyklus og i vil, synes jeg i skal på det så snart du får din menstruation (som vi selvfølgelig håbet du ikke får)  jeg kan se, at jeg åbenbart er anonym i en anden tråd, men jeg har desværre mistet  men nu hvor det skulle ske er vi "glade" for at det skete så tidligt i forløbet, så vi er fuld i gang igen. Hvis ikke det sker i denne cyklus, starter jeg også op med bidro igen  

Det er virkelig synd for ham, for det er jo overhovedet ikke hans skyld  Mange tak! Det er jeg også - om ikke andet, så giver det mig et håb og en ekstra tro på, at det nok skal lykkedes!  

Kan det passe jeg lige har kommenteret dit opslag så? Med at du mistede omkring 5+2 omkring d. 5 marts?  Ja, det er jo nemlig lige det - når det sker så tidligt, så er der også en grund til, at det ikke blev siddende  Jeg krydser fingre for, at det lykkedes jer hurtigt igen! 

Anmeld Citér

15. marts 2016

pb2017

rikkeivalo skriver:

Jeg havde menstruationssmerter fra 3+1, plus at jeg begyndte at falde i søvn foran fjernsynet eller når vi var ude og køre, hvilket jeg aldrig plejer at gøre, derudover havde jeg meget ømme bryster 

Tak for svar! 

Det er også mest de her "menstruationssmerter" eller murren i underlivet, som jeg bider mest mærke i!  Plejer da godt at kan mærke når menstruationen kommer, men tidligst 1-2 dage før! 

Anmeld Citér

15. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Hej  alle i skønne damer

jeg godt nok ikke så langt som dig, er kun 2+5/6.. men har i dag en slags muren (dog ikke som mens smerter). og er også konstant træt. samt har hedeture, dette har jeg haft siden ægløsning.. 

men du må gerne skrive når du har testet, om det er tegn..

Anmeld Citér

15. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

jeg godt nok ikke så langt som dig, er kun 2+5/6.. men har i dag en slags muren (dog ikke som mens smerter). og er også konstant træt. samt har hedeture, dette har jeg haft siden ægløsning.. 

men du må gerne skrive når du har testet, om det er tegn..

Jeg tester igen i morgen tidlig på morgenurin - så håber jeg den er lidt mere tydelig  

Krydser fingre for jer  Skal nok smide et billede ind i morgen, hvis den er positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.