Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2016

pb2017

rikkeivalo skriver:

Jeg krydser fingre for dig 

Mange tak! 

Jeg har haft en enormt underlig nat! Jeg har været vågen 1000 gange og så har jeg haft nogle virkelig syrede drømme - jeg drømmer ikke særlig tit (hvad jeg ved af )!? Ikke nogen drømme om graviditet  Og så er jeg vågnet halvanden time før jeg skal op, og nu kan jeg selvfølgelig ikke sove  Ligner SLET ikke mig!! Er et stort B menneske  

Desuden er jeg vågnet med den samme murren og faktisk lidt kvalme også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

Rtjm05

pb2016 skriver:

Mange tak! 

Jeg har haft en enormt underlig nat! Jeg har været vågen 1000 gange og så har jeg haft nogle virkelig syrede drømme - jeg drømmer ikke særlig tit (hvad jeg ved af )!? Ikke nogen drømme om graviditet  Og så er jeg vågnet halvanden time før jeg skal op, og nu kan jeg selvfølgelig ikke sove  Ligner SLET ikke mig!! Er et stort B menneske  

Desuden er jeg vågnet med den samme murren og faktisk lidt kvalme også 

Det lyder som gode tegn, vi må håbe du står med en positiv test snart 

Anmeld Citér

16. marts 2016

pb2017

Tog denne test her til morgen.. Stregen kom lidt før de andre har gjort, og den er en anelse mere tydelig  Men den er stadig kommet efter tid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

Tog denne test her til morgen.. Stregen kom lidt før de andre har gjort, og den er en anelse mere tydelig  Men den er stadig kommet efter tid 

ser lovene ud. �� håber den er der ordenligt om et par dage!.

jeg tror bare mine symptomer er tegn på jeg skal være syg, er lige vågnet med kvamle. Så tror ikke den er her i denne gang heller ikk

Anmeld Citér

16. marts 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

ser lovene ud. �� håber den er der ordenligt om et par dage!.

jeg tror bare mine symptomer er tegn på jeg skal være syg, er lige vågnet med kvamle. Så tror ikke den er her i denne gang heller ikk

Håber jeg også 

Åh øv! Håber det snart lykkedes for jer!!

Anmeld Citér

16. marts 2016

Sommerblomst21

pb2016 skriver:

Håber jeg også 

Åh øv! Håber det snart lykkedes for jer!!

Jeg synes altså også at det ser lovende ud!  hvor langt vil du ca være nu? 

Anmeld Citér

16. marts 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Jeg synes altså også at det ser lovende ud!  hvor langt vil du ca være nu? 

Synes jeg også selv 

Jamen kun 3+2, så det giver god mening den er rigtig svag, hvis jeg er gravid 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Sommerblomst21

pb2016 skriver:

Synes jeg også selv 

Jamen kun 3+2, så det giver god mening den er rigtig svag, hvis jeg er gravid 

Ja det giver da god mening så  den cyklus jeg blev gravid i testede jeg 3+3 men kunne ikke se noget overhovedet, testede så for sjov skyld 3+5 og der fik jeg så en svag svag positiv streg, så det kan hurtig udvikle sig  venter spændt på at høre fra dig de næste par dage hvordan det ser ud 

Anmeld Citér

16. marts 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Ja det giver da god mening så  den cyklus jeg blev gravid i testede jeg 3+3 men kunne ikke se noget overhovedet, testede så for sjov skyld 3+5 og der fik jeg så en svag svag positiv streg, så det kan hurtig udvikle sig  venter spændt på at høre fra dig de næste par dage hvordan det ser ud 

Kan mærke testmonstret inde i mig ikke er til styre de næste par dage  Så skal vidst ha fat i et par teste mere! Haha  

Anmeld Citér

16. marts 2016

123.

hvor køber du teste henne enlig?

det bare sidste cyklus ved mig, der havde jeg skyggestreg selvom jeg ikke var gravid. mine var fra ebay. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.