Jeg synes bare i kører den længere og længere ud. Desværre er det jo nærmest reglen end undtagelsen herinde. Og det gør man tit ikke gider besvare tråde.
Det er da et virkelig uhensigtsmæssigt kort at spille, bare fordi folk ikke er enige med dig. Samantha, det var dig der oprindeligt skrev, at folk var - og jeg gentager - snotdumme - fordi de ikke bare kunne regne ud, hvordan man skulle udtale dit navn. Vi er så flere, der forsøger at forklare dig de utallige årsager til, at det er ret naturligt at være i tvivl. Og trods ret klare og utvetydige modargumenter, fastholder du dit oprindelige statement om, at det bare er folk, der ikke fatter noget (sådan groft sagt), frem for bare at sige: Gud ja, jeg havde ikke lige tænkt på, at det også gjaldt sådan for mange andre navne.
Så synes jeg, at det er ret naturligt at fastholde dig i diskussionen. Fordi du ikke kommer med nogen modsvar, og fordi du kommer med en så nedladende kommentar som at kalde folk snotdumme over noget, som egentlig har en ret naturlig forklaring.
Anmeld
Citér