Fået 4 aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

o1Mutte

EBK skriver:

Så det ansvarlige træk i den uansvarlige situation havde været at fuldføre graviditeterne eller??

Nej men synes da man er for dum at sætte sig selv i den sitiuation hele 4!! gange bare fordi man ikke gider bruge beskyttelse

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

Anonymor

Loa skriver:

Du har ret til din mening og vi til vores.

Jeg synes ikke det er at svine hende til, at jeg skriver at jeg synes det er ekstremt uansvarligt at få fire aborter, bare fordi hun ikke gider beskytte sig. Så vil jeg sgu have lov at kalde en spade for en spade.

Og ja jeg skrev, jeg synes sgu næsten, (læg mærke til ordet næsten) at hun skulle have mistet evnen til at få børn efter sådan en uansvarlig omgang.

I øvrigt skriver du på side 3 at:

"Jeg mener heller ikke hun OVERHOVEDET bør have nogle børn!"

Ergo udtrykker du, at du ikke mener, at hun burde blive mor. Men du kender ikke Amalie. Du kender ikke hendes kompetencer. Du kender ikke hele sandheden bag de aborter. Så på det grundlag at ønske, at en anden kvinde slet ikke skulle få børn.. 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

Anonymor skriver:

Du kalder hende stupid, idiotisk og blank som et stykke papir. Men at du ønsker at behandle andre mennesker, offentligt eller ej, på den måde... Ja, det er naturligvis dit valg. 

Stupid og idiotisk var nu henvendt til alle reality stjernerne.... Men ja selvfølgelig også hende... Og jeg synes sgu hun virker blank som et stykke papir, hvorfor må jeg så ikke sige det?

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

Anonymor skriver:

I øvrigt skriver du på side 3 at:

"Jeg mener heller ikke hun OVERHOVEDET bør have nogle børn!"

Ergo udtrykker du, at du ikke mener, at hun burde blive mor. Men du kender ikke Amalie. Du kender ikke hendes kompetencer. Du kender ikke hele sandheden bag de aborter. Så på det grundlag at ønske, at en anden kvinde slet ikke skulle få børn.. 

Ja selvfølgelig danner jeg mit indtryk ud fra det jeg kan, hvordan kan jeg gøre andet?

Jeg skrev desuden også, at HVIS der lå andet bag hendes hovedløse fire aborter, så fatter jeg slet ikke at hun udtaler sig og siger det skyldtes mangel på prævention. Så nej, ærlig talt, kan jeg ikke finde noget som helst forsvar på hendes handlinger eller opførsel.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Sedigfor

Carina:-) skriver:

Jeg håber hun er så ubegavet som hun fremstår - 

For ellers virker hendes tilgang til det at få den ene abort efter den anden virkelig usmagelig og ækel

Så trøster mig med at hun forhåbentligt ikke ved bedre -

Og håber der står folk klar til at hjælpe hende og hendes barn når det engang kommer til verden 

Hun kan være en lige så god mor som du måske selv er? . Igen bare fordi hun er kendt kan hun altså godt være en god mor.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Carina:-)

Sedigfor skriver:

Hun kan være en lige så god mor som du måske selv er? . Igen bare fordi hun er kendt kan hun altså godt være en god mor.

Har jeg skrevet andet? Og hvad har det med at hun er "kendt" med sagen at gøre?

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mami

fordi hvis ikke hun havde udtrykt sig om offentlig/kendt person ville du slet ikke kunne danne dig en mening om hende, for du ville formentlig ikke kende hende. 

Du kan jo heller ikke vurdere om jeg burde havde lov at reproducere mig selv ud fra hvad jeg udtrykker herinde.. 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Sedigfor

Hvis ikke hun var kendt vil du ikke ane en disse om hvem hun er..

Anmeld Citér

1. marts 2016

Carina:-)

Sedigfor skriver:

Hvis ikke hun var kendt vil du ikke ane en disse om hvem hun er..

Og?

Det samme kan man jo sige om din mening -

Forstår ikke helt hvad det har med sagen at gøre?

Ja hun er kendt eller wannabee kendt og hvad så? Hun har stadig udtalt sig at hun har fået 4 aborter fordi hun ikke gad bruge prævention og det må hun jo så regne med giver en reaktion 

Og ja jeg mener stadig at man må mangle et eller andet - om det så er intelligentsmæssigt eller empatisk når man vælger at være så uetisk at man bruger abort som prævention kan vi jo kun gisne om . 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Diosa85

Er det fordi 

1. Det er Amalie ?

2. Fordi det er 4 aborter

3. bare aborter generelt 

4.  Fordi det er abort og man ikk er klar til barn ?

eller hvad er det helt præcis der er grunden til at i diskuterer på den måde?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.