Fået 4 aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Loa skriver:

Nej det ansvarlige havde kraftedme været at lære af den første abort og efterfølgende brugt beskyttelse!!!! 

Kunne fandme næsten ønske at hun havde taget skade af de fire (!!) aborter og ikke var i stand til at blive gravide igen!

Du lyder som et sympatisk menneske

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

migxher

Hvordan hende psyke har kunne holde til 4 aborter, det er mig en gåde.
Jeg ville selv have det meget svært ved at vælge en abort, medmindre det var fordi fostret fejlet noget.
Og jeg har da aet flere her inde, hvor abort er et utrolig svært valg/dilemma at stå i.
Og hun har gjort det hele 4 gange. Og en abort er jo alligevel noget af et indgreb på kroppen. 
Bevares, det havde nok heller ikke været optimalt at få et barn på det tidspunkt i hendes liv. Men helt ærlig, hun burde altså have brugt noget prævention efter den første abort.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

EBK skriver:

Du lyder som et sympatisk menneske

Jamen det er jeg da også...

Jeg er faktisk endnu værre end et pigebarn der "bare" får den ene abort efter den anden, fordi prævention bare er for besværligt......

Vågn op altså.....

Anmeld Citér

1. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Loa skriver:

Jamen det er jeg da også...

Jeg er faktisk endnu værre end et pigebarn der "bare" får den ene abort efter den anden, fordi prævention bare er for besværligt......

Vågn op altså.....

Det har jeg da overhovedet ikke kommenteret på.

jeg har skrevet at det er mega uansvarligt at blive gravid 4 gange, men at hun trods alt tog en ansvarlig beslutning og fik fjernet graviditeten. 

Alternativet var at hun skulle få et barn eller flere, som hun slet ikke var klar til.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

EBK skriver:

Det har jeg da overhovedet ikke kommenteret på.

jeg har skrevet at det er mega uansvarligt at blive gravid 4 gange, men at hun trods alt tog en ansvarlig beslutning og fik fjernet graviditeten. 

Alternativet var at hun skulle få et barn eller flere, som hun slet ikke var klar til.

Synes, undskyld mig, ikke det er ansvarligt at får FIRE aborter. Måske er det ansvarligt at få abort efter første uheld, (og ærligt, nej det synes jeg faktisk næsten ikke engang det er. Hendes stupiditet omkring ikke at have beskyttet sig, overskygger fandme ansvarligheden!) Men fire gange! Det er over min fatteevne.......

Anmeld Citér

1. marts 2016

TNBC

Loa skriver:

Synes, undskyld mig, ikke det er ansvarligt at får FIRE aborter. Måske er det ansvarligt at få abort efter første uheld, (og ærligt, nej det synes jeg faktisk næsten ikke engang det er. Hendes stupiditet omkring ikke at have beskyttet sig, overskygger fandme ansvarligheden!) Men fire gange! Det er over min fatteevne.......

Og især den samme mand.. forstår heller ikke at de ikke beskytter sig efter første gang.men det er amalie

Anmeld Citér

1. marts 2016

Dorthe1986

Loa skriver:

Enig i at det er ufatteligt uansvarligt, men jeg har svært ved at forestille mig, at det havde været mere ansvarligt at hun havde fået de børn. Så kan man snakke bortadoption og så videre, men det er jo heller ikke uden ar på sjælen, for både børn og voksne.

Anmeld Citér

1. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg tror måske at vi som samfund skal være ret taknemmelige for, at Amalie ikke reproducerer sig?

Anmeld Citér

1. marts 2016

Monski

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg tror måske at vi som samfund skal være ret taknemmelige for, at Amalie ikke reproducerer sig?

Hun er gravid nu? 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mami

ErDuHerIkkeSnart skriver:

hun er gravid nu og venter et ønske barn. 

Stort tillykke til amalie og mikkel, må lykken smile jeres vej og skolen skinne på jeres lille baby 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.