Fået 4 aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

Carina:-)

Mami skriver:

fordi hvis ikke hun havde udtrykt sig om offentlig/kendt person ville du slet ikke kunne danne dig en mening om hende, for du ville formentlig ikke kende hende. 

Du kan jo heller ikke vurdere om jeg burde havde lov at reproducere mig selv ud fra hvad jeg udtrykker herinde.. 

Nej men jeg har akkurat som du retten til at have en mening udfra hvordan du udtrykker dig offentligt

Akkurat som jeg danner mig en mening om dig udfra din debatstil .

Og kan man ikke magte det må man jo lade være med at ytre sig offentligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

Mami skriver:

fordi hvis ikke hun havde udtrykt sig om offentlig/kendt person ville du slet ikke kunne danne dig en mening om hende, for du ville formentlig ikke kende hende. 

Du kan jo heller ikke vurdere om jeg burde havde lov at reproducere mig selv ud fra hvad jeg udtrykker herinde.. 

Og igen så vil jeg gerne vide hvor jeg har skrevet noget om hendes ret til at få børn?

Anmeld Citér

1. marts 2016

Sedigfor

Carina:-) skriver:

Og?

Det samme kan man jo sige om din mening -

Forstår ikke helt hvad det har med sagen at gøre?

Ja hun er kendt eller wannabee kendt og hvad så? Hun har stadig udtalt sig at hun har fået 4 aborter fordi hun ikke gad bruge prævention og det må hun jo så regne med giver en reaktion 

Og ja jeg mener stadig at man må mangle et eller andet - om det så er intelligentsmæssigt eller empatisk når man vælger at være så uetisk at man bruger abort som prævention kan vi jo kun gisne om . 

Hvor skriver hun at hun bruger abort i form af prævention? 

Jeg tør godt indrømmer da selv at da jeg ikke tog p-piller at tanken om en baby var da lige sagen men man kan jo så sige heldigvis blev jeg ik gravid på det tidspunkt men at være så respektløs er lige i overkanten vi er vel modne voksne mennesker? 

Har du aldrig lært at har man ikke noget godt at sige, så holder man sin mund? For skulle man da godt nok ikke tro du har.. 

Anmeld Citér

1. marts 2016

o1Mutte

Diosa85 skriver:

Er det fordi 

1. Det er Amalie ?

2. Fordi det er 4 aborter

3. bare aborter generelt 

4.  Fordi det er abort og man ikk er klar til barn ?

eller hvad er det helt præcis der er grunden til at i diskuterer på den måde?

5. fordi hun har fået 4 aborter fordi de ikke brugte beskyttelse.. Havde hun lært af første abort så havde det ikke været så slemt imo.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mami

Carina:-) skriver:

Nej men jeg har akkurat som du retten til at have en mening udfra hvordan du udtrykker dig offentligt

Akkurat som jeg danner mig en mening om dig udfra din debatstil .

Og kan man ikke magte det må man jo lade være med at ytre sig offentligt. 

og hvis man ikke magter at udybbe sine holdninger uden at ty til person angreb må man holde sig væk  

god aften til dig 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Sedigfor skriver:

Hvor skriver hun at hun bruger abort i form af prævention? 

Jeg tør godt indrømmer da selv at da jeg ikke tog p-piller at tanken om en baby var da lige sagen men man kan jo så sige heldigvis blev jeg ik gravid på det tidspunkt men at være så respektløs er lige i overkanten vi er vel modne voksne mennesker? 

Har du aldrig lært at har man ikke noget godt at sige, så holder man sin mund? For skulle man da godt nok ikke tro du har.. 

Hvis du læser artiklen så står der sort på hvidt at hun blev gravid 4 gange pga de ikke brugte prævention.

Og at du mener jeg skal holde min mund i en debat kan jeg overhovedet ikke tage seriøst.

Det er fint at være uenige især hvis man er voksen nok til at huske at gå efter bolden og ikke manden . 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mami skriver:

og hvis man ikke magter at udybbe sine holdninger uden at ty til person angreb må man holde sig væk  

god aften til dig 

Så fordi jeg ikke er enig med dig går jeg til angreb?

Hvorhenne går jeg til angreb på din person ? Det må du rigtig gerne uddybe.

Og det er vist ikke op til dig at bestemme hvem der skal være med i en debat eller ikke. 

Hvis man ikke kan overskue at der vil være uenighed i ens mening må man da selv trække sig- Du kan da ikke forlange at andre skal?? 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Diosa85

o1Mutte skriver:

5. fordi hun har fået 4 aborter fordi de ikke brugte beskyttelse.. Havde hun lært af første abort så havde det ikke været så slemt imo.

Nu har jeg ikke selv læst hendes blog. Men skriver du direkte at de aldrig har brugt beskyttelse, heller ikk p piller?

Anmeld Citér

1. marts 2016

o1Mutte

Diosa85 skriver:

Nu har jeg ikke selv læst hendes blog. Men skriver du direkte at de aldrig har brugt beskyttelse, heller ikk p piller?

Det har hun selv udtalt i artiklen

Anmeld Citér

1. marts 2016

Diosa85

o1Mutte skriver:

Det har hun selv udtalt i artiklen

Okay så forstår jeg forargelsen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.